Rammus Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 DH har världens snabbast nätverk? (Hört det från en del källor, så rätta mig om jag har fel) Man åker fast om man laddar ner från DH. Åker fast? Knappast. 4gb/sec? Knappast, om man då inte skulle råka bli ensam på hela lanet. Finns ju ingen risk för det, nej. Men om dom kommer på dig så slänger dom ut dig? Hände en polare iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 (redigerat) OMG. Det är 40gb/min Skrev fel på sec och 4 :blush: / my Cousin has spoken :) Det är alltså 0.7gb/sec = ca 700mb/sec. Inte så extremt mycket tycker jag, fast det är ju ett par användare på dreamhack. :lol: 700mb/sec, inte mycket?... Edit: Nvm. Ursäkta, tänkte helt fel där. Tänkte på att det var 700kb/sec. Redigerat 10 Augusti 2010 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 När jag var på DHS, var det ca. 2mb/Sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) DH har världens snabbast nätverk? (Hört det från en del källor, så rätta mig om jag har fel) Man åker fast om man laddar ner från DH. Åker fast? Knappast. 4gb/sec? Knappast, om man då inte skulle råka bli ensam på hela lanet. Finns ju ingen risk för det, nej. Men om dom kommer på dig så slänger dom ut dig? Hände en polare iaf. Laddade ner Windows 7 på dreamhack.Även lite spel o grejs. Inte fan åkte jag fast! :lol: Dreamhack Winter 2009 för dom som undrar ;) Redigerat 11 Augusti 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 DH har världens snabbast nätverk? (Hört det från en del källor, så rätta mig om jag har fel) Man åker fast om man laddar ner från DH. Nej, Peter Löthbergs mamma har världens snabbaste bredband: http://www.idg.se/2.1085/1.114625 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 OMG. Det är 40gb/min Skrev fel på sec och 4 :blush: / my Cousin has spoken :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 DH har världens snabbast nätverk? (Hört det från en del källor, så rätta mig om jag har fel) Man åker fast om man laddar ner från DH. NASA borde ha snabbare internet än DH :)Och nej, då 80% av alla på DH laddar ner, så kommer du inte åka fast. Och hur ska dem få reda på att du laddar ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Hur snabbt man tankar beror helt på varifrån, och ifrån vem man tankar. Om du tankar någon random torrent från TPB som har svinkassa seeds så går de kanske inte snabbare än 5kB/s. Men om det skulle råka vara någon/några som sitter på dreamhack med just den torrenten nedladdad, och de seedar med unlimited speed så skulle det självklart gå snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.