Mezox Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Jag ville meddela att en CW-turnering ska gå av stapeln om några dagar. Läs här: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0...43,624,61410984 Man tävlar alltså land mot land. Kom och slåss för Sverige! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Episkt, sån att mitt member är slut D: Orkar inte köpa nytt, för då blir ja pank på telefonen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Äsch, finnarna fuskade. Aja, nu är det Danmarks tur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Vinner finland? <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Episkt, sån att mitt member är slut D: Orkar inte köpa nytt, för då blir ja pank på telefonen Lol, betala med kort det kostar bara 50 , du spar ju 26 kr drygt ( det kostar ju att skicka sms:et också ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Episkt, sån att mitt member är slut D: Orkar inte köpa nytt, för då blir ja pank på telefonen Lol, betala med kort det kostar bara 50 , du spar ju 26 kr drygt ( det kostar ju att skicka sms:et också ) Jag är 12, så har inget kort -.- Duh! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BajenGamer Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 Det kostar 75 med sms + smstaxa i mitt fall 76 ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Jag fattar inte riktigt grejen, är det redan klart eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg