swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 WASD hälsar: Jag (WASD) matar ankor på fritiden :) DUCKFEJS! Sitter just nu och snackar med en fin tjej på msn. De e skön...t Låter som om du inte bara snackar... Nu tycker jag att herrn går över gränsen här, jag tycker vi håller oss borta från vad jag gör på fritiden och fokuserar oss på vem som snodde min fotboll. Ah juste, förlåt! Men humm, vem kan ha tagit din fotboll. Gissar på att det var far din som jävlades, ge honom HIV så lär han ge tillbaka den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 WASD hälsar: Jag (WASD) matar ankor på fritiden :) DUCKFEJS! Sitter just nu och snackar med en fin tjej på msn. De e skön...t Haha, där fick jag mig ett skratt :D ( IRL ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 WASD hälsar: Jag (WASD) matar ankor på fritiden :) DUCKFEJS! Sitter just nu och snackar med en fin tjej på msn. De e skön...t Låter som om du inte bara snackar... Nu tycker jag att herrn går över gränsen här, jag tycker vi håller oss borta från vad jag gör på fritiden och fokuserar oss på vem som snodde min fotboll. Ah juste, förlåt! Men humm, vem kan ha tagit din fotboll. Gissar på att det var far din som jävlades, ge honom HIV så lär han ge tillbaka den. Ger honom squaids! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Just nu lirar jag munspel och hänger på lite forum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) Just nu nu nu så är jag sur pga en tjej dissade mig för hennes pojkvän, ogilla stort. Sen så buggar fridays msn så hon ser inte vad jag skriver så det hjälper ju inte direkt. Men annars så är det tv dator samt hardstyle som gäller vettu. Redigerat 11 Augusti 2010 av CHORDAZBA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 d0nka d0nka The Sacrifice [ y ] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Sova nu, upp kl 7 imorgon för att städa sjöparken skolan :( känns lite som slavarbete med lönen vi får :i typ 9k på 3 veckor 07-16. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Sova nu, upp kl 7 imorgon för att städa sjöparken skolan :( känns lite som slavarbete med lönen vi får :i typ 9k på 3 veckor 07-16.Jobb från kommunen? Du slipper ju att skatta pengarna iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) Vad fan, Jag har gjort en likadan tråd, och Raptomex låste den. Men inte denna lol. EDIT: Stavfel. Redigerat 11 Augusti 2010 av zDi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 "Raptomex, senast online: igår". Får ändå hoppas på att han inte låser, fuska behöver fler trådar som inte spårar ut efter 2 sidor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Lyssnar techno hela min vakna tid (förutom när jag kollar anime/youtube) och surfar runt och jävlas med headset kabeln jag lyckats ha sönder på nåt sätt... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Börja lyssna på hardstyle (Y) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg