Gäst CrazyCake Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Vad är det för skivor? Brända skiver. EDIT: Kom nu inte och lås tråden. Ehm, det är liksom lagliga skivor. Dem slipar alla typer av skivor. Bryr de sig om vad som är på skivan? Om det är lagligt eller olagligt? Och jag skulle gärna köpa en egen "slipmaskin", var kan man köpa sånna? Nej, dem bryr sig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Okej, men kan jag köpa en egen slipmaskin någon stans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Okej, men kan jag köpa en egen slipmaskin någon stans? Det kostar typ 40spänn på Gamestop har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Okej, men kan jag köpa en egen slipmaskin någon stans? Det kostar typ 40spänn på Gamestop har jag för mig. Per skiva ja. Om jag köper en maskin, visst kan jag använda den flera gånger? Och vars kan man beställa en sådan? Jag hittar ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Jag tror nog affärernas är bättre och pålitligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Jag tror nog affärernas är bättre och pålitligare.Okej, men kan någon länka till ett ställe där man kan köpa en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 HAHAHA!! Det var så kul så att jag nästan glömde skratta. -.- Kan ingen bara länka till en maskin eller vad det kallas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Troligen kommer du bara att sabba skivan du vill fixa när du försöker slipa den själv. Mycket enklare att bara låta proffsen göra det åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Troligen kommer du bara att sabba skivan du vill fixa när du försöker slipa den själv. Mycket enklare att bara låta proffsen göra det åt dig. Seriöst, man lägger den i en maskin och låter den slipa i 8-10 min? Det gör de på game iaf. Verkar inte svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Troligen kommer du bara att sabba skivan du vill fixa när du försöker slipa den själv. Mycket enklare att bara låta proffsen göra det åt dig. Seriöst, man lägger den i en maskin och låter den slipa i 8-10 min? Det gör de på game iaf. Verkar inte svårt. Tycker du ska gå in på Game och låta dem slipa skivorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 man får ju bränna skivor?. Vad är det för olagligt med det?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.