RUUMPA Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 (redigerat) Hela denna tråd går ut på att man skall filma sitt hus och berätta lite om sitt hus och där man bor. Man filmar sitt hus (inomhus) och sedan lägger ut det här så att alla vi ser på videon och kanske får oss ett gott skratt. Ni kan så klart ladda upp filmen på YouTube eller någon annan stor hemsida, it's your choice. =) RUUMPA'S video: http://www.youtube.com/watch?v=TnJ2QWXSPk4 JespOL's video: Maximate's video: asabrasa's video: http://www.youtube.com/watch?v=mXIdJrF2K3U (The dialekt of the year?) Redigerat 14 Augusti 2010 av RUUMPA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Kanske filmar snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 HAHAHAHA love it, ska göra det när jag är ensam hemma, tror inte min familj uppskattar att jag går runt och pratar med mig själv i ett par minuter...o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Tänk bara på att ni ger en inblick på vad ni har inne i erat hus. Ute på internet. Lite arbete och dem vet var ni bor, sen snor dem er dildo samling när ni är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Hmm, får nog vänta tills mina föräldrar är borta. Att gå runt själv och prata i huset skulle ju se lite cp ut. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Kom ihåg att visa vad som finns i kylskåpet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Kom ihåg att visa vad som finns i kylskåpet! Hahaha. "-Thats my apple, thats my juice, thats my cheese, thats my fish" Väntar spänt på att nån ska ladda upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Spännande xD Komigen ladda upp. Om nån laddar upp så laddar jag upp ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Hmm, får nog vänta tills mina föräldrar är borta. Att gå runt själv och prata i huset skulle ju se lite cp ut. :lol:Samma för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 (redigerat) Jag filmar någon gång när jag är hemma själv. Redigerat 13 Augusti 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Tänker filma nu. Stökigt och håller på att snickrar. Brukar ej ha så här. Det är bara tillfälligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Tänker filma nu. Stökigt och håller på att snickrar. Brukar ej ha så här. Det är bara tillfälligt. Vi väntar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.