Expert Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Började idag och slutade nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Imorgon, det ska ju bli.. roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Om 13 timmar, nästan exakt :D ! Nytt klassrum och fröken, börjar 4(ch)an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Om 13 timmar, nästan exakt :D ! Nytt klassrum och fröken, börjar 4(ch)an.ja juste du var bara 10! tur för dig att jag ändrade reglerna lite så du fick stanna i fuska eller inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Om 11 timmar och 20 minuter,ny skola,ny klass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Om 13 timmar, nästan exakt :D ! Nytt klassrum och fröken, börjar 4(ch)an. När man börjar fyran ska man fanimig inte ens veta vad 4chan är. D8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 IDAG DET VAR HEMSKT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
giggi Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 18 synd :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Oh btw, Blir kul också för jag får en Laptop från skolan : DD Tror det var en MacBook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Oh btw, Blir kul också för jag får en Laptop från skolan : DD Tror det var en MacBook. aww. :/När jag började första året på Teknik så sa dem att vi skulle få en laptop. Sista året nu, och ännu ingen dator. ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 (redigerat) Jag börjar 7an på måndag. Oh btw, Blir kul också för jag får en Laptop från skolan : DD Tror det var en MacBook. Jävlar, får ni en dator för 10k? Eller menar du att ni får låna under tiden ni går på skolan? Redigerat 19 Augusti 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Börjar om fem dagar längtar inte hatar skolan skolan finns för att man ska kunna vara sjuk den som kom på skolan måste vara värsta barnhataren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.