Tuuber Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Hejsan, jag spelade Call of Duty Modern warfare 2 igår och skulle då köra Ground War. Då blev de Team Deatmatch på banan rusty, jag dödade en blev lvl 70 direkt och alla titlar/emblem/vapen blev upplåsta och jag undrar hur ja ska göra så ja blir som de va innan ja kom till denna hackade lobby utan alla upplåsta titlar/emblems/Vapen osv Hjälp snälla. Tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Din lyckost ;) Men kan man inte fråga någon som kan hacka accountet igen så att du inte behöver ha alla titles, emblems osv? För annars kan du ju göra det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuuber Skrivet 14 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Din lyckost ;) Men kan man inte fråga någon som kan hacka accountet igen så att du inte behöver ha alla titles, emblems osv? För annars kan du ju göra det Vaddå lyckost?:o de var kul i börjanmen nu när jag prestigade igen har ja inget o spela för, har ju alla titlar o emblems... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Man kör för att det är kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuuber Skrivet 14 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Man kör för att det är kul...Ja det gör man, och jag tycker inte det är speciellt kul o köra när jag har råkat ''fuska'' mig till alla emblems o titlar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Jag stör mig på att jag måste behöva kämpa sönder mig för vissa grejer, därför vill jag hacka så jag får allting, så jag slipper detta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Jag stör mig på att jag måste behöva kämpa sönder mig för vissa grejer, därför vill jag hacka så jag får allting, så jag slipper dettaExakt. OnT: Byt acc med någon kompis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
biffbritta Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 http://download.megashare.com/2766334 asbra hack till cod du kan göra och ändra på nästan allt skitlätt att använda med!:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Hände samma sak för mig, var tvungen att resetta accountet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 November 2010 Rapport Dela Skrivet 27 November 2010 Samma sak hände mig. Jag var visserligen inte på level 1, men i alla fall. När jag plötsligt hade alla unlocks så blev allt meningslöst och jag slutade. Ok för att vissa vill fuska sig till allt, men kan de inte låta oss andra vara ifred...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ForsaGrabben Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 gud vad tur du har så vill jag att det ska bli så för mig med :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ponberg Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 ända sättet är väl att be någon hacka tillbaka allt igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg