WizZ Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Det är juh bara att resetta accountet, det är inte så svårt... :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Jag stör mig på att jag måste behöva kämpa sönder mig för vissa grejer, därför vill jag hacka så jag får allting, så jag slipper detta Hack -> få allting -> Sluta spela. Det är juh bara att resetta accountet, det är inte så svårt... :oSnackar du om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 13 November 2011 Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 min kompis har sagt att samma sak hände honom så han gjorde ngt i filerna och sen va han lvl 1 igen inga emblems eller nå btw det kallas D-rank Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 13 November 2011 Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 Om du kör på dator så kan du nog kolla på samma video jag använde när detta hände mig: Kanske är utdaterad, men det tror jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 13 November 2011 Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 För PS3: Spel >> Verktyg för speldata >> Radera Modern warfare 2 minnet. Andra steget för PS3: Spel >>Verktyg för sparade data (PS3™) >> Radera Modern warfare 2 minnet. Sen är det klart och installera Mw2 igen. (När du startar det :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg