Skurken Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 (redigerat) Har aldrig haft en annan användare på detta forum. Jag blev medlem 2006 och började skriva typ.. 2007/2008. Har en varning för ett inlägg som är helt rätt att ajg fick en varning för. Det var jävligt imbecillt av mig, skulle aldrig skriva något sånt idag. Det var i mars 2008, så.... 2.5 år sedan. Redigerat 22 Augusti 2010 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Detta är min enda fuska.se användare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Jag har också bara en användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Har aldrig haft en annan användare på detta forum. Jag blev medlem 2006 och började skriva typ.. 2007/2008. Har en varning för ett inlägg som är helt rätt att ajg fick en varning för. Det var jävligt imbecillt av mig, skulle aldrig skriva något sånt idag. Det var i mars 2008, så.... 2.5 år sedan.Jag har en varning också för något dumt jag gjorde för cirka 4 år sedan.. :( Iallafall, jag blev medlem när sidan hette fuskarna.nu men när de bytte till fuska.se glömde jag bort sidan totalt även om dom hade en redirect på fuskarna.nu. Sen hittade jag tillbaka efter ett par månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 jag har 2 varningar 1 par små tips och 1 användare :) mina tops: http://www.fuska.se/spel/ps2/grand_theft_a...usk-s13585.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Inte jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Jag har 1337 användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Ingen vill veta hur många varningar jag har :pinch: 3 varningar, försöker få bort 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Detta är min första användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Tråden går inte ut på att säga om det är ens första användare eller inte. Eftersom det är såpass lätt att samla på sig varningar och så svårt att få av sig dem är det inte konstigt med dubbelanvändare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Jag kan säga, och det är 100% sant, att jag har 1 användare ovh 0 varningar. Jag kan sjöta mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Jag kan säga, och det är 100% sant, att jag har 1 användare ovh 0 varningar. Jag kan sjöta mig :P Ja, men kanske inte sköta dig? :P Jag har bara en användare och kommer nog alltid ha en, så dra inte alla över en kant ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.