Gäst Dreamhacker Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 (redigerat) Tjenare. nu har min domän gått ut. Behöver dock en ny. är det någon som har nån kod eller så till binero?. vill gärna ha .se Vänta... var det inte du som var så skillad? ;) --------------------------------- Den har inte gått ut. Den går ut nästa år. Enligt woodys inlägg har du ändrat namnservern(I DNS inställningarna). Byt bara tbx? Okej VARFÖR HAR JAG INGEN DOMÄN?!?!? Redigerat 15 Augusti 2010 av Dreamhacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Du har fortfarande kvar ditt webbhotell på Binero men du har flyttat / överfört domänen till dns-gaming.se. Kontakta .SE Registrar så hjälper dom dig att flytta tillbaks den. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Du har fortfarande kvar ditt webbhotell på Binero men du har flyttat / överfört domänen till dns-gaming.se. Kontakta .SE Registrar så hjälper dom dig att flytta tillbaks den. :) Support ska fjärrstyra min dator imorgon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Bineros eller .SE Registrar's support? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Bineros eller .SE Registrar's support? Bineros Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Jag skulle aldrig tillåta att någon fjärrstyr min dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Jag skulle aldrig tillåta att någon fjärrstyr min dator. Vad är du så rädd för? Jag gör det hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 (redigerat) Jag skulle aldrig tillåta att någon fjärrstyr min dator. Vad är du så rädd för? Jag gör det hela tiden. Menar du att du blir fjärrstyrd eller fjärrstyr andra? EDIT: Stavfel Redigerat 15 Augusti 2010 av woody Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Jag skulle aldrig tillåta att någon fjärrstyr min dator. Vad är du så rädd för? Jag gör det hela tiden. Menar du att du blir fjärrstyren eller fjärrstyr andra? Jag gör det ganska ofta via TW. Och då gäller det båda sidorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Jag skulle aldrig tillåta att någon fjärrstyr min dator. Vad är du så rädd för? Jag gör det hela tiden. Menar du att du blir fjärrstyren eller fjärrstyr andra? Att jag blir fjärrstyrd ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 (redigerat) Inge farligt att bli Fjärrad?. Ba trycka ESCAPE. Om nått går snätt? EDIT: STAVFEL Redigerat 15 Augusti 2010 av Dreamhacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Inge farligt att bli Fjärrad?. Ba trycka ESCAPE. Om nått går snätt? EDIT: STAVFEL När du blir fjärrstyrd går det inte att avbryta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg