woody Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 För att ladda ner på Sharecash kräver de antingen att man betalar för att bli premium medlem eller göra en så kallad survey. Min vän har laddat upp ett program där och han vill inte ladda upp det någon annanstans. Survey 1: Dom vill ha mitt mobilnummer + PIN-kod. Survey 2: Det jag skulle göra var att registera mig till en hemsida och logga in, sen skulle jag ladda ner ett program. (virus) Survey 3: "This survey is not available for your country" Survey 4: "You have clicked on a corrupt URL. For more information, visit http://instantdollarz.com/publishers/" Survey 5: "Sorry, this offer has expired" Letade efter något sätt att ta sig förbi surveyn, hittade ett program på Youtube men det verkade inte fungera. Någon som vet hur man tar sig förbin surveyn på Sharecash eller måste jag helt enkelt göra deras surveys? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Tror det enda sättet är att köpa premium och ladda ner filen, annars har jag ingen aning hur du ska göra, haft samma problem med sharecash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Detta bryter inte mot någon av Fuskas regler? Hack Forums har ganska många trådar om detta, och dom flesta funkade när jag testade dom. Använd bara deras Sök-funktion och du måste även vara medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 16 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 (redigerat) EDIT: Dubbelpost, råkade klicka på Posta inlägg två gånger. Redigerat 16 Augusti 2010 av woody Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 16 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag får felmeddelandet "Den här webbsidan är inte tillgänglig" när jag besöker hackforums. Fungerar det för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag får felmeddelandet "Den här webbsidan är inte tillgänglig" när jag besöker hackforums. Fungerar det för er? Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 16 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Kan någon kolla om jag är bannad på Hackforums? Gå till www.hackforums.net/bans.php och sök efter användaren woodo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenu Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Tycker att det är också jobbigt.... Suck.... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Tror det enda sättet är att köpa premium och ladda ner filen, annars har jag ingen aning hur du ska göra, haft samma problem med sharecash. Enkelt att göra... Kolla på Källkoden av sidan och leta upp nerladdnings länken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 18 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Tror det enda sättet är att köpa premium och ladda ner filen, annars har jag ingen aning hur du ska göra, haft samma problem med sharecash. Enkelt att göra... Kolla på Källkoden av sidan och leta upp nerladdnings länken.. Det går inte att läsa PHP-kod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Tror det enda sättet är att köpa premium och ladda ner filen, annars har jag ingen aning hur du ska göra, haft samma problem med sharecash. Enkelt att göra... Kolla på Källkoden av sidan och leta upp nerladdnings länken.. Det går inte att läsa PHP-kod. Ctrl + U Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Tror det enda sättet är att köpa premium och ladda ner filen, annars har jag ingen aning hur du ska göra, haft samma problem med sharecash. Enkelt att göra... Kolla på Källkoden av sidan och leta upp nerladdnings länken.. Det går inte att läsa PHP-kod. Ctrl + U Du kan fortfarande inte läsa PHP-kod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.