zazaza Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag såg att min brorsa klickade runt här.Jag blev intresserad vad det var,blev medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Min polare som har registreringsnr typ 100 (B)) sa att denna sida var awesum så jag regga mig som typ registreringsnr typ 101 (B)) och varit här sedan dess =D Kul att fuska har olika perioder, i början vill jag minnas att alla ville bli bäst på photoshop och att ha en "osynlig kant" på sin avatar var det tuffaste som fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Min polare som har registreringsnr typ 100 ( B) ) sa att denna sida var awesum så jag regga mig som typ registreringsnr typ 101 ( B) ) och varit här sedan dess =D Kul att fuska har olika perioder, i början vill jag minnas att alla ville bli bäst på photoshop och att ha en "osynlig kant" på sin avatar var det tuffaste som fanns. Registrerad: 07/07-2007 Medlemsnummer: 66164 <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag fick höra om Fuska.se, så jag blev intresserad och blev medlem här :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Min polare som har registreringsnr typ 100 ( B) ) sa att denna sida var awesum så jag regga mig som typ registreringsnr typ 101 ( B) ) och varit här sedan dess =D Kul att fuska har olika perioder, i början vill jag minnas att alla ville bli bäst på photoshop och att ha en "osynlig kant" på sin avatar var det tuffaste som fanns. Registrerad: 07/07-2007 Medlemsnummer: 66164 <_< Har du hört talas om flera användare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Var inne här och letade fusk till Pokemon gold då sidan hette fuskarna.nu Sedan ungefär ett år senare gjorde jag en användare: http://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=7682 Jag hade ett otillåtet tecken i namnet som gjorde att det inte gick att logga in längre, därför fick jag göra en ny användare :) Har väl varit ganska inaktiv de senaste 2 åren och de flesta minns nog mig som Dr.cheat från förut, runt åren 2005-2007... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag var medlem på fuskarna.nu, och när admin bytte till fuska.se registrerade jag mig här med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Min polare som har registreringsnr typ 100 ( B) ) sa att denna sida var awesum så jag regga mig som typ registreringsnr typ 101 ( B) ) och varit här sedan dess =D Kul att fuska har olika perioder, i början vill jag minnas att alla ville bli bäst på photoshop och att ha en "osynlig kant" på sin avatar var det tuffaste som fanns. Registrerad: 07/07-2007 Medlemsnummer: 66164 <_< Har du hört talas om flera användare? Nej, vad är det? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Min polare som har registreringsnr typ 100 ( B) ) sa att denna sida var awesum så jag regga mig som typ registreringsnr typ 101 ( B) ) och varit här sedan dess =D Kul att fuska har olika perioder, i början vill jag minnas att alla ville bli bäst på photoshop och att ha en "osynlig kant" på sin avatar var det tuffaste som fanns. Registrerad: 07/07-2007 Medlemsnummer: 66164 <_< Har du hört talas om flera användare? Nej, vad är det? :huh: Word! Det blev bara lite buggat 07/07-2007 så användaren skapades x2 :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Var inne här första gången när jag letade efter fusk till PS1-spelet Digmon World för 6-7 år sedan. Min halvårslånga medlemskap fick ett abrupt slut efter att Admin stängt av mig för spam, fuskamynt-överföring mellan flera konton från samma IP och allmänt dålig betéende. Bara för att klargöra så fick jag tillstånd att skapa ett nytt konto, så ingen behöver hänga upp sig på att jag faktiskt innehavt ett flertal konto under min tid som snorunge här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 antagligen kom jag hit genom fusk(till pokemon blue resuce team). Det var mitt första spel! behövde fusk! och jag har alltid velat ha ett konto! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 fuskarna.nu minns man, när man fortfarande var en liten skitunge. Lurkade här sedan 2003, men registrerade mig först i 2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.