Hoppa till innehåll

Ditt Fuska.se Minne.

Rekommendera inlägg

• Svar 86
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Min polare som har registreringsnr typ 100 (B)) sa att denna sida var awesum så jag regga mig som typ registreringsnr typ 101 (B)) och varit här sedan dess =D

Kul att fuska har olika perioder, i början vill jag minnas att alla ville bli bäst på photoshop och att ha en "osynlig kant" på sin avatar var det tuffaste som fanns.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min polare som har registreringsnr typ 100 ( B) ) sa att denna sida var awesum så jag regga mig som typ registreringsnr typ 101 ( B) ) och varit här sedan dess =D

Kul att fuska har olika perioder, i början vill jag minnas att alla ville bli bäst på photoshop och att ha en "osynlig kant" på sin avatar var det tuffaste som fanns.

Registrerad: 07/07-2007

Medlemsnummer: 66164

<_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min polare som har registreringsnr typ 100 ( B) ) sa att denna sida var awesum så jag regga mig som typ registreringsnr typ 101 ( B) ) och varit här sedan dess =D

<_<

Har du hört talas om flera användare?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var inne här och letade fusk till Pokemon gold då sidan hette fuskarna.nu

Sedan ungefär ett år senare gjorde jag en användare: http://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=7682

Jag hade ett otillåtet tecken i namnet som gjorde att det inte gick att logga in längre, därför fick jag göra en ny användare :)

Har väl varit ganska inaktiv de senaste 2 åren och de flesta minns nog mig som Dr.cheat från förut, runt åren 2005-2007...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

<_<

Nej, vad är det? :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

<_<

Nej, vad är det? :huh:

Word! Det blev bara lite buggat 07/07-2007 så användaren skapades x2 :S
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var inne här första gången när jag letade efter fusk till PS1-spelet Digmon World för 6-7 år sedan. Min halvårslånga medlemskap fick ett abrupt slut efter att Admin stängt av mig för spam, fuskamynt-överföring mellan flera konton från samma IP och allmänt dålig betéende. Bara för att klargöra så fick jag tillstånd att skapa ett nytt konto, så ingen behöver hänga upp sig på att jag faktiskt innehavt ett flertal konto under min tid som snorunge här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...