williamren Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Jag har hållit på med de flesta sporterna, men just nu så håller jag inte på med någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Hockey, Bandy, Fotboll. Slutat med alla 3. Ångrar jäkla mycket att jag slutade med bandy, saknar det väldigt mycket :( menar du bandy på is eller innebandy bandy på is heter bandy så du vet Skriver han bandy så menar han bandy? :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Jag spelar fotboll och bandy Har spelat innebandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 (redigerat) Fotboll, innebandy, Motocross, Gokart och nu senast Roadracing, vilket är den ultimata adrenalinkicken. Finns fan inget bättre. EDIT: Glömde Ju Jitsun.(Eller hur fan det stavas) Men jag bröt två revben och tränaren var dansk, så jag slutade. Redigerat 18 Augusti 2010 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Håller inte på med något gillar inte nån sport Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Håller inte på med något gillar inte nån sportSame, och jag suger på dem också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Jag spelar fotboll och bandy Har spelat innebandy. Sluta inte på bandy bara ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Extrem tv-spelning håller jag på med just nu. Men en riktig sport jag håller på med är pingis, riktigt kul är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Fotboll och innebandy,går bra som fan i båda! Sen så har man spelat tennis i "yngre dar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Fotboll, innebandy, Motocross, Gokart och nu senast Roadracing, vilket är den ultimata adrenalinkicken. Finns fan inget bättre. EDIT: Glömde Ju Jitsun.(Eller hur fan det stavas) Men jag bröt två revben och tränaren var dansk, så jag slutade. I lol'd Går på tennis och badminton Kanske ska börja på BMX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 har gjort det mesta min fäktnings grupp splittrades dock i sommar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Har gått på Karate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.