Rammus Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Simning, Cykling och sparkcykel EDIT: Och idrott i skolan. Är Sparkcykel en sport? Spelar nu: Innebandy B) Spelat: Fotboll Pingis och massor med annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Kör nu: Boxning 3 gånger i veckan Har kört: Skytte Simning Innebandy Fotboll Pingis Brottning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Japp, nu har denna tråd bumpats så då kan min låsas... Förlåt :9 OnT: Jag spelade bandy i ettan, fast jag inte ville :( Nu spelar jag basket två gånger i veckan sen tre år tillbaka ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Basket och simmning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 då: ridning, dans, fotboll, basket nu: fotboll, jazzdans, streetdance, basket ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Just nu är det Fotboll och Längdskidor, men jag har hasft Judo och Innebandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Jag spelar baseball men har även spelat hockey förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Höll på med: pingis, basket, fotboll och innebandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 (redigerat) Handboll Fotboll Squash Badminton Skytte Friidrott Det enda jag har fortsatt med är handboll då ja! Givetvis glömde jag skimboarding, det håller jag på med nu, premiäråket blir nog om 2-3 veckor tror jag. Redigerat 27 Februari 2011 av Johnossi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Fotboll 5 gånger i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Jag håller inte på med någon sport, för sport suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Inget förutom snowboarding, vindsurfning och longboarding om det räknas. Ska dock börja jogga nu när det blir bättre väder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.