360Xbox Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 (redigerat) Som föregångaren Modern Warfare 2 så kommer Black Ops att släppas i Hardened Edition och Prestige Edition. 549:- Call of Duty Black Ops: -Fodral -Skiva -Manual 849:- Hardened Edition: -Fodral i metall -Skiva -Manual -Medalj i metall -Black Ops Avatar kläder till PSN och Xbox Live -4 Zombie Mode banor från World at War -Dog Tag halsband om man bokar från Game.se http://www.game.se/acatalog/Call_of_Duty_B...0_Xbox_360.html 1499:- Prestige Edition: -Hardened Edition -Dog Tag halsband om man bokar från Game.se -"Denna version innehåller en radiostyrd bil, RX-XD som har en radiofrekvens på hela 60 meter och en inbyggd videokamera som länkas till en TFT LCD-display på fjärrkontrollen. Nu kan du övervaka dina vänner och grannar utan att de märker det. Den har även inbyggt ljud som gör att du kan samtidigt kan höra vad som sägs runt bilen." http://www.game.se/acatalog/Call_of_Duty_B...0_Xbox_360.html Kommer ni skaffa något av detta? Jag kommer absolut skaffa Hardened Edition, tycker Prestige Edition är onödigt. Redigerat 16 Augusti 2010 av 360Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Blir nog Hardened, Är as fattig atm. Har bara typ 100 spänn för att jag köpte en tv. Men tur att jag fyller år 27:de oktober. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Blir nog hardened för mig med. Älskar zombiemapsen ifrån WaW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Ville skaffa Hardened men finns inte till PC. Dock kommer väll Zombie Mod till PC också va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Hardened OFC! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Jag vill ha prestige, men då jag bor på landet med 50 meter till närmaste granne och 7 killometer från närmaste klasskamrat, tror jag att RC bilen blir onördig Så det blir nog Hardended Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Haha så epic RC-bilen (prestige edition) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 (redigerat) Haha så epic RC-bilen (prestige edition)jaduundra om det finns någon bild, så man vet hur den ser ut menar jag EDIT: jag har sett bilden Men är detta bara till Xbox 360, eller är det även till PS3? Redigerat 17 Augusti 2010 av Majvor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 (redigerat) Antar att alla är till både ps3 och 360. Vill gärna ha prestige men för dyrt ;).. Kommer köpa spelet då priset gått ner. Redigerat 17 Augusti 2010 av 2FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 F*N att det inte kommer till PC alltså Hardend och Prestige... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Ska nog ha Prestige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Fyfan vilka priser... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg