Mezox Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 (redigerat) Kan ni några tips om hur man klarar Ganon(skriv inte som ett svar nej). Redigerat 12 Maj 2004 av Biggoron sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 (redigerat) Kan ni några tips om hur man klarar Gohma(skriv inte som ett svar nej).Men det var ju Ganon du hade problem med! Jag har skickat PM till dig på hur man klarar honom. Okej, du ändrade. Som sagt, jag har ju skickat PM. Dög det inte? Redigerat 12 Maj 2004 av Rumiko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Jag skrev fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Jag skrev fel. Jag såg det. Dög inte mitt PM? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Kan ni några tips om hur man klarar Ganon(skriv inte som ett svar nej). rulla mellan kans ben är han ska attackera och slå med megaton hammer på hans svans...sen gör du samma sak fast med master sword när du fått den... Annars kan du först förblinda han i någon sekund med Ljuspilen för att sedan gå runt konom till svansen och slå... (ha minst 2 flaskor med fairys, och en med Blue potion om du skulle få slut på magi) sen är det bara att döda honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (0014 @ 16/05-2004 09:22:33) Kan ni några tips om hur man klarar Ganon(skriv inte som ett svar nej). rulla mellan kans ben är han ska attackera och slå med megaton hammer på hans svans...sen gör du samma sak fast med master sword när du fått den... Annars kan du först förblinda han i någon sekund med Ljuspilen för att sedan gå runt konom till svansen och slå... (ha minst 2 flaskor med fairys, och en med Blue potion om du skulle få slut på magi) sen är det bara att döda honom man behöver inte slå med hammaren man kan slå med Biggoron sword(om man har det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 äh, biggorons sword fixar man efter att man klått upp ganon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Man kan fixa det när man blivit stor inte efter Ganon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 man kan fixa det efter Ganon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Ja, men också långt innan Ganon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 nej, inte såå långt innan utan bara efter att man klarat water temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 nej, inte såå långt innan utan bara efter att man klarat water temple Men man kan ha epona till att komma över bron ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg