woody Skrivet 6 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 Det Binero tjänar på den här kampanjen är att folk glömmer säga upp sina abonnemang inom den 12 månaders period de tecknat sig för. Då tar de igen den summan "de bjuder på". Webbhotellet kostar dem inget mer än administrativt arbete (något de ändå gör varje dag). Ett tips till er som har webbhotell på Binero är att är att säga upp ditt "abonnemang" så slipper du betala för ytterliggare ett år. Ett års webbhotell på Binero kostar cirka 1000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 Japp, efter ett tag så glömmer man bort, och då dras det h*lvettes mycket pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Diskmedel Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Det Binero tjänar på den här kampanjen är att folk glömmer säga upp sina abonnemang inom den 12 månaders period de tecknat sig för. Då tar de igen den summan "de bjuder på". Webbhotellet kostar dem inget mer än administrativt arbete (något de ändå gör varje dag). Ett tips till er som har webbhotell på Binero är att är att säga upp ditt "abonnemang" så slipper du betala för ytterliggare ett år. Ett års webbhotell på Binero kostar cirka 1000 kr. Jag pratade med personalen där senaste gången, och de sa att abonnemanget automatiskt skulle sägas upp om man inte betalade fakturan man fick i slutet av året. För att misslyckas med kampanjkoden och bli debiterad 1000 kr måste man vara nästintill efterbliven - då alla som jag vet har fått koder av mig har fått ett webbhotell + domän helt kostnadsfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Det Binero tjänar på den här kampanjen är att folk glömmer säga upp sina abonnemang inom den 12 månaders period de tecknat sig för. Då tar de igen den summan "de bjuder på". Webbhotellet kostar dem inget mer än administrativt arbete (något de ändå gör varje dag). Ett tips till er som har webbhotell på Binero är att är att säga upp ditt "abonnemang" så slipper du betala för ytterliggare ett år. Ett års webbhotell på Binero kostar cirka 1000 kr. Jag pratade med personalen där senaste gången, och de sa att abonnemanget automatiskt skulle sägas upp om man inte betalade fakturan man fick i slutet av året. För att misslyckas med kampanjkoden och bli debiterad 1000 kr måste man vara nästintill efterbliven - då alla som jag vet har fått koder av mig har fått ett webbhotell + domän helt kostnadsfritt. Du kallar mig efterbliven, ok. Jag gjorde inget speciellt, blev bara medlem via din länk och sedan så kom det en faktura. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 Det Binero tjänar på den här kampanjen är att folk glömmer säga upp sina abonnemang inom den 12 månaders period de tecknat sig för. Då tar de igen den summan "de bjuder på". Webbhotellet kostar dem inget mer än administrativt arbete (något de ändå gör varje dag). Ett tips till er som har webbhotell på Binero är att är att säga upp ditt "abonnemang" så slipper du betala för ytterliggare ett år. Ett års webbhotell på Binero kostar cirka 1000 kr. Jag pratade med personalen där senaste gången, och de sa att abonnemanget automatiskt skulle sägas upp om man inte betalade fakturan man fick i slutet av året. För att misslyckas med kampanjkoden och bli debiterad 1000 kr måste man vara nästintill efterbliven - då alla som jag vet har fått koder av mig har fått ett webbhotell + domän helt kostnadsfritt. Du kallar mig efterbliven, ok. Jag gjorde inget speciellt, blev bara medlem via din länk och sedan så kom det en faktura. Som du inte skulle ha betalat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 proxyn finns inte längre? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.