Hoppa till innehåll

2 Frågor

360Xbox

Rekommendera inlägg

Båda två går.

1. Du går till "Mina Inställningar" -> Personlig Information och där väljer du "Aktivera" -> Gästboksinlägg -> Tillåt bara när jag godkänner dem.

2. Gå till din profil och sedan ämnen och där ser du alla dina ämnen och trådar du skapat.

Tack så mycket, men på fråga 2 så ser jag bara som 5 senaste inläggen om dom 5 senaste ämnena. Jag vill se alla.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Båda två går.

1. Du går till "Mina Inställningar" -> Personlig Information och där väljer du "Aktivera" -> Gästboksinlägg -> Tillåt bara när jag godkänner dem.

2. Gå till din profil och sedan ämnen och där ser du alla dina ämnen och trådar du skapat.

Tack så mycket, men på fråga 2 så ser jag bara som 5 senaste inläggen om dom 5 senaste ämnena. Jag vill se alla.

tryck på ditt namn här på sidan, klicka på att du vill se alla inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag trycker där står det: "Antalet sökningar inom en viss tidsrymd är begränsat av administratören. Vänta minst 15 sekunder innan nästa försök."

Och det har stått så ett tag nu.

Fungerade bra för mig...

Som ett bevis på detta länkar jag ditt första inlägg:

http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&amp...t&p=1242559 :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...