360Xbox Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 (redigerat) jag har 2 frågor -Just nu har jag så att jag måste godkänna gästboks inlägg, var ändrar jag det? -Var kan jag se alla mina inlägg och ämnen? (om det går) Redigerat 17 Augusti 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 1. Du kan ändra det via inställningar. 2. Ja via din profil så finns det ju en flik som heter "Ämne" och "Inlägg" om jag inte minns fel? Inte kollat där på ett bra tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Båda två går. 1. Du går till "Mina Inställningar" -> Personlig Information och där väljer du "Aktivera" -> Gästboksinlägg -> Tillåt bara när jag godkänner dem. 2. Gå till din profil och sedan ämnen och där ser du alla dina ämnen och trådar du skapat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Båda två går. 1. Du går till "Mina Inställningar" -> Personlig Information och där väljer du "Aktivera" -> Gästboksinlägg -> Tillåt bara när jag godkänner dem. 2. Gå till din profil och sedan ämnen och där ser du alla dina ämnen och trådar du skapat. Tack så mycket, men på fråga 2 så ser jag bara som 5 senaste inläggen om dom 5 senaste ämnena. Jag vill se alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 (redigerat) http://i34.tinypic.com/35hoe2e.png Redigerat 17 Augusti 2010 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Båda två går. 1. Du går till "Mina Inställningar" -> Personlig Information och där väljer du "Aktivera" -> Gästboksinlägg -> Tillåt bara när jag godkänner dem. 2. Gå till din profil och sedan ämnen och där ser du alla dina ämnen och trådar du skapat. Tack så mycket, men på fråga 2 så ser jag bara som 5 senaste inläggen om dom 5 senaste ämnena. Jag vill se alla. tryck på ditt namn här på sidan, klicka på att du vill se alla inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 När jag trycker där står det: "Antalet sökningar inom en viss tidsrymd är begränsat av administratören. Vänta minst 15 sekunder innan nästa försök." Och det har stått så ett tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 När jag trycker där står det: "Antalet sökningar inom en viss tidsrymd är begränsat av administratören. Vänta minst 15 sekunder innan nästa försök." Och det har stått så ett tag nu. Fungerade bra för mig...Som ett bevis på detta länkar jag ditt första inlägg: http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1242559 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.