OpeningTitles Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Ska jag ladda ner rsbot? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Vill du bli bannad, visst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 18 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 haha, tänkte väl att någon skulle skriva: Vill du bli bannad, visst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Ska man botta så ska man göra det ordentligt, inte med någon billig skit-bot. Betala för RiD istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Vill du bli bannad, visst.Bannad? Skitsnack.Till trådskaparen -> Om du känner för att botta, gör det. Själv har man en pure gubbe som är 100% bottad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Vill du bli bannad, visst.Bannad? Skitsnack.Till trådskaparen -> Om du känner för att botta, gör det. Själv har man en pure gubbe som är 100% bottad. hur bottade du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Vill du bli bannad, visst. Bannad? Skitsnack. Till trådskaparen -> Om du känner för att botta, gör det. Själv har man en pure gubbe som är 100% bottad. hur bottade du? PowerBot.org , före detta RSBot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 30% av min "legit" main har botat.. inget problem här. Tänke börja igen när jag får min PS3 att fungera så jag kan göra något annat under tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Vill du bli bannad, visst.Bannad? Skitsnack.Till trådskaparen -> Om du känner för att botta, gör det. Själv har man en pure gubbe som är 100% bottad. +1 Vet man vad man gör så är det inga problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Har bottar i 6 månader och inte blivit bannad på 3 gubbar. Botta inte under natten. Absolut inte. Du får gärna botta mitt under dan t ex när du är i skolan. Men inte under natten, usch säger jag bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 22 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Har bottar i 6 månader och inte blivit bannad på 3 gubbar. Botta inte under natten. Absolut inte. Du får gärna botta mitt under dan t ex när du är i skolan. Men inte under natten, usch säger jag bara. Vad händer då :o? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Har bottar i 6 månader och inte blivit bannad på 3 gubbar. Botta inte under natten. Absolut inte. Du får gärna botta mitt under dan t ex när du är i skolan. Men inte under natten, usch säger jag bara. Vad händer då :o? Din dator exploderar, och det kommer giftgas ur fläkten :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg