Hivee Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Inget filmslut som har nämnts tidigare kommer i närheten av slutet i Schindler`s List.Schindler's List var ju bara lite smådeprimerande, finns många andra filmer som är värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 The last Samurai var ganska sorglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Inget filmslut som har nämnts tidigare kommer i närheten av slutet i Schindler`s List.Schindler's List var ju bara lite smådeprimerande, finns många andra filmer som är värre Att 6 miljoner judar plågades och avrättades av nazister med noll humanitet tycker inte jag är "smådeprimerande". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Inget filmslut som har nämnts tidigare kommer i närheten av slutet i Schindler`s List. Schindler's List var ju bara lite smådeprimerande, finns många andra filmer som är värre Att 6 miljoner judar plågades och avrättades av nazister med noll humanitet tycker inte jag är "smådeprimerande". Då tycker vi olika :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Snyft...Titanic...snyft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Titanic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 (redigerat) Inget filmslut som har nämnts tidigare kommer i närheten av slutet i Schindler`s List. Schindler's List var ju bara lite smådeprimerande, finns många andra filmer som är värre Att 6 miljoner judar plågades och avrättades av nazister med noll humanitet tycker inte jag är "smådeprimerande". Tror knappast många har börjat storböla av det, speciellt i en film. Dvs nu, 2010. The Green Mile fick mina ögon att kräkas. :( Riktigt bra film alltså. Redigerat 24 Augusti 2010 av Zaff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Den jag kommer på nu är The Guardian. Q.Q ÅÅÅH :( Den är förjävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Får alltid tårar i ögonen av slutet i Sagan om Konungens Återkomst. Redan första gången jag såg den på bio och varje gång efter det... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 (redigerat) Jag såg titanic för första gången i helgen... Alla håller på med "ååh titanic ää så sorgligt :( :( " så jag kolla på den hos en kompis då. Och redan från början sa man "Hoppa då kärringjävel?" så meningslöst alltihopa :( Eller så kanske det är jag som inte bryr mig så mycket om vad som händer med folk på film. Jag vet inte :P' EDIT: Kan inte komma på nån sorglig film för tillfället... helt klart första Pokemon filmen. Eller tjaa... Skulle nog vara den Redigerat 24 Augusti 2010 av DAMPAINTEH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Schindler's List var ju bara lite smådeprimerande, finns många andra filmer som är värre Kan du nämna några? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 (redigerat) The Road när pappan dog. :( Redigerat 27 Augusti 2010 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.