Jolt Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Inte varit med om mycket skador alls. Det värsta var väl när jag slog ut en tand som liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Halkat på is när jag var 7 år, så jag fick ett sår på 2cm i diameter Ramlat av en cyckel så jag fick 1 sår på varje knä, haltade, på båda benen, så det var svårt att gå Ramlade i kroatien på en betong trappa, fick as ont i rumpan efter det, kunde nästan inte sitta ner En klasskamrat slängde in mig i en bokhylla i 2:an så jag började blö i läppen, det var en stor pöl med blod framför mig Fick fläskläpp en vecka efter det Det var det jag kom på, men det finns säkert mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 (redigerat) Gick balanstång från ungefär 30 cm höjd.Ramlar,tar emot med min vänstra hand,bryter armbågen. Redigerat 12 September 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 När jag var liten 1-3 år, så ramlade jag med huvet före från mina föräldrars säng och fick hjärnblödning, fast min mamma duschade så hon hörde inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Det ända allvarliga var när jag var 1 och då ställde jag mig upp i barnstolen och smash,huvudet före... Fick några järnclips men de är nu borta,nu växer det inget jävla hår där men det är en annan 5:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Halkat på is när jag var 7 år, så jag fick ett sår på 2cm i diameter Ramlat av en cyckel så jag fick 1 sår på varje knä, haltade, på båda benen, så det var svårt att gå Ramlade i kroatien på en betong trappa, fick as ont i rumpan efter det, kunde nästan inte sitta ner En klasskamrat slängde in mig i en bokhylla i 2:an så jag började blö i läppen, det var en stor pöl med blod framför mig Fick fläskläpp en vecka efter det Jag gjorde även en framåt volt när jag var 1-3 år från barnsängen :lol: Det var det jag kom på, men det finns säkert mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 hmm.. har någon av er lyckats bryta vänster arm 2 ggr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Åkte bak på en polares moppe, han trillade. Jag gjorde illa mig, ca 2cm djupt hål i knäet. Bara sprutade blod och hans moppe gick sönder. :_ Ärr av katt'n när jag var mindre vid låret.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Gick balanstång från ungefär 30 dm höjd.Ramlar,tar emot med min vänstra hand,bryter armbågen. Med andra ord 3 meter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Menade 30 cm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Var på ett tak och trillade in i skolan och fick massa scarface-ärr på magen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Hade satt fast ett rep i ett träd och svingade mig hit och dit och plötsligt lossnade repet och jag föll med huvudet före ner på en brunn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.