Hoppa till innehåll

Skador


zDi
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Inte mycket, trampat barfota på en bräda med en spik... gick in några centimeter, tog typ 15 minuter innan jag ens kände något.

 

Sprang vid en pool för en massa år sedan när skolan var på ett bad, ramlade och gled på knät ("sten"), fick väl ett sår på 5*5 centimeter.

 

Brände mig på farsans AC Cobra (http://moytry.net46.net/pic/accobra.jpg), jäkla geni till designer som sätter avgasrör utanför dörrarna :lol: Har ett fyrkantigt (tydligt!) ärr på baksidan av höger smalben. Försvinner nog aldrig.

 

Skulle öppna ett fönster på verandan för att ytterdörren var blockerad av något, minns inte vad. Hursomhelst var även verandadörrn blockerad (farsan byggde om) så jag tänkte klättra ut genom fönstret. Givetvis vill det inte öppna heller (!!) så jag trycker med handen på glaset till slut... japp. Tyvärr gav glaset upp innan jag gjorde det. Stod där med handen full med splitter, och allt jag gör är att lugnt gå till telefonen och ringer farsan o säger "Uh... jag har glas i handen."

 

Ärligt talat så har jag varit med om väldigt lite, jag har aldrig brutit något till exempel.

 

EDIT: ah.. gick på boxning förr, fick ett slag i revbenet som gav en fraktur, vilket ledde till andningssvårigheter, vilket ledde till lunginflammation, vilket ledde till att jag låg i 2 veckor med bröstsmärtor varje gång jag drog in luft <_<

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag var liten skadade jag under hakan, någonting som resulterade i några stygn..

 

För några år sedan bröt jag handleden på ett sjukt sätt. Fick en spik (stift?) inkört i handleden för att skeletten tydligen inte kunde hållas i schak. Tror att jag även fick en fraktur där..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åkte bak på en polares moppe, han trillade.

Jag gjorde illa mig, ca 2cm djupt hål i knäet. Bara sprutade blod och hans moppe gick sönder.

:_

 

 

Ärr av katt'n när jag var mindre vid låret.. ^^

 

Kommer aldrig åka bakom honom.

 

Min katt hoppade upp på databordet och kollade extremt konstigt på mig, så jag tänkte "Vafan?" sekunden senare slår han till mig i ansikte och jag får värsta reflexen och knuffar ner honom, katt-fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...