TJaalol Skrivet 28 September 2010 Rapport Skrivet 28 September 2010 ^ Semester? :o Har varit i skolan och kommit undan utskällningar för inte gjorda läxor. Nyss satt jag dock bara och vek pissavancerad origami. Som vanligt. Ja som fan. :] Soooolat, dränkt brosan några gånger och typ chillat ._. solat? Citera
Rammus Skrivet 28 September 2010 Rapport Skrivet 28 September 2010 Skola, polare, OCH FLICKAN DROG NYSS! Time for COD. Citera
Laserturken Skrivet 5 Oktober 2010 Författare Rapport Skrivet 5 Oktober 2010 Spelat minecraft 24/7 dag och natt, skittrött när det var dags för skola.. Då menar jag verkligen SKIT trött. Kör det fortfarande 24/7 :) Citera
Sykeltjuv Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Skrivet 5 Oktober 2010 vakna, skola, skola, skola, åka hem, använda min ny dator idag för första gången :) Citera
Pomegranate Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Skrivet 5 Oktober 2010 Vaknat dödstrött,skola,hem,läxor,PES 11,mer PES11, ännu mer PES11,läxor,TV,framför datorn under reklamen,fuska.se,skrivit några trådar,skrivti i denna tråden,klickat på skicka ;) (Lite toa och mat mellan de sakerna åså) Citera
Lynott Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Skrivet 5 Oktober 2010 Åkt buss, åkt tåg, och flygt. Ajuste- taxi också. Btw- sprunigt och gått likväl Får man fråga var du har varit? Var i huvudstaden, onödigt jäktig stad må jag säga, må jag säga! Citera
GamesDean Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Skrivet 6 Oktober 2010 (redigerat) Åkt buss, åkt tåg, och flygt. Ajuste- taxi också. Btw- sprunigt och gått likväl Får man fråga var du har varit? Var i huvudstaden, onödigt jäktig stad må jag säga, må jag säga! Äh, man vänjer sig vid stressen, bor hellre här än ute på landet. OnT:Idag så börjar jag 17:00 så det blir nog dator tills dess :D Redigerat 6 Oktober 2010 av xXHomerXx Citera
asabrasa Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Skrivet 6 Oktober 2010 Har nyligen införskaffat 2 kattungar som jag sitter och myser med, har en i knät och en på huvudet<3 Citera
Fruktnystan Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Skrivet 6 Oktober 2010 Hade nyss matteprov, skitlätt var det. Citera
Svampen2 Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Skrivet 6 Oktober 2010 Jag hadde so, sen matte. Jag kan ju förfan inte matte, såfort man ser sidan med text och tal dör man typ :( Man blir typ lika smart som när jag vaknade i morrse och trodde att jag inte somnat än + hadde laxben i halsen för jag käkade det i drömmen xD Citera
kattus Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Skrivet 6 Oktober 2010 Har nyligen införskaffat 2 kattungar som jag sitter och myser med, har en i knät och en på huvudet<3 :3 Jag hadde so, sen matte. Jag kan ju förfan inte matte, såfort man ser sidan med text och tal dör man typ :( Man blir typ lika smart som när jag vaknade i morrse och trodde att jag inte somnat än + hadde laxben i halsen för jag käkade det i drömmen xDHaha :D OnTopiC: Väcks av 3 klockor, mammas klocka, min klocka och datorns alarm (Easy MP3 Alarm Clock). Stänger av alla och klär på mig / går ut till köket. Macka :D Skola <_< Hemma glo fuska.se och se anime :3 Citera
Fruktnystan Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Skrivet 6 Oktober 2010 Sitter på japanskalektionen och läser yaoi-fanfics. Yeah, srs. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.