eXtremE Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Har vart sjuk så har tittat på tv större delen av dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Sov, vaknade kvart över 12. vart irreterad över att man missat skolan... gick och titta på tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Varit ute i skogen med fyrhjulingarna och vinchat. Farsans Grizzly 660 spann rem en gång när han skulle backa med ett träd xd och sen så tog det slut i batteri. Sen åkte vi till Stefan och lånade hans Grizzly 450 ;P Själv har jag en Grizzly 125 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Satte uppe till halv fyra i morse och övertalade folk att inte ta livet av sig, sen sov jag till tolv, gick upp, åt, och satt mig vid datorn och var allmänt dryg och översocial mot min flickvän tills nu. Det går inte så bra idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Sov till 10 eller nått, lekte med katten i sänge (misstolka inte tack) Hängt ut tvätt Bakat med syrran Sovit med katten Sitter nu vid datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Vaknade vid 12. (Prov vid 1 och slutade efter det, matte) Drog till centrum och träffade en polare, vi käkade kebab Drog hem, spelade lite CS Drog ut och träffade b-rud Hemma igen, och suttit och tråkat i 2-3 timmar vid dator. Sov dags! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Varit sjuk idag så jag har varit hemma och sett på TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Skola, i helgen blir det moppekurs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Vakna, skola, studietid (görvadfanduvill-tid) i tre timmar, lunch (äckel), datorkunskap utan lärare (ladda ner uppgiften, gör den och gtfo). Sen hem, dator, och nu sitter jag och väntar på att min jävla tidszonshandikappade flickvän ska komma online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Haft Instrument och Sång A, har nu Musik och Gehörslära A, och sen blir det Ensemble A i en timme :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Sitter på Japanskalektion och lyssnar INTE. Alls. Jag har ont i huvudet av att ha lyssnat för mycket på Let's Murder the Neighbors (nummer 106 här). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 suttit hemma sjuk hela dan, gjort samma hela veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.