swagzter Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Ska snart köpa Xbox Live, och köra igång damm-maskinen och se om den fortfarande fungerar. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Har varit i Umeå, kollade efter ett Xbox 360 Slim 250GB i El-Giganten, OnOff och MediaMarkt. Det var slut överallt. Min pappa köpte ett Ps3 i El-Giganten och när jag kom hem beställde jag ett Slim från Komplett. Det jag har gjort idag. Fått RRoD eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Har varit i Umeå, kollade efter ett Xbox 360 Slim 250GB i El-Giganten, OnOff och MediaMarkt. Det var slut överallt. Min pappa köpte ett Ps3 i El-Giganten och när jag kom hem beställde jag ett Slim från Komplett. Det jag har gjort idag. Fått RRoD eller? Nä, köper det för att jag har gamla Premium Xbox 360 med 20GB. Ganska jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Har varit i Umeå, kollade efter ett Xbox 360 Slim 250GB i El-Giganten, OnOff och MediaMarkt. Det var slut överallt. Min pappa köpte ett Ps3 i El-Giganten och när jag kom hem beställde jag ett Slim från Komplett. Det jag har gjort idag. Fått RRoD eller? Nä, köper det för att jag har gamla Premium Xbox 360 med 20GB. Ganska jobbigt. Glöm inte att köpa dataöverföringssladd då också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Idag började jag 10:00 och slutade 13:00, hade idrottsdag. Sedan kom jag hem och sedan dess har jag suttit och spelat Abduction world attack på min wildfire sedan dess. Ska käka tacos strax, och sedan har jag fotbollsmatch 20-21 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Idag började jag 10:00 och slutade 13:00, hade idrottsdag. Sedan kom jag hem och sedan dess har jag suttit och spelat Abduction world attack på min wildfire sedan dess. Ska käka tacos strax, och sedan har jag fotbollsmatch 20-21 :P PapiJump är ju bättre! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Har varit i Umeå, kollade efter ett Xbox 360 Slim 250GB i El-Giganten, OnOff och MediaMarkt. Det var slut överallt. Min pappa köpte ett Ps3 i El-Giganten och när jag kom hem beställde jag ett Slim från Komplett. Det jag har gjort idag. Fått RRoD eller? Nä, köper det för att jag har gamla Premium Xbox 360 med 20GB. Ganska jobbigt. Glöm inte att köpa dataöverföringssladd då också. Beställde den samtidigt :D Just nu ser jag AVGN DVD 1, bästa killen på internet/dvd någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Drar ut nu med polare och taggar till fest, brb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 (redigerat) Vare med en kompis, vi spelade tf2, cyklade på coop och gick på donken sen åkte ja hem me bussen, kom hem,, åt hamburgare och sen åt ja lite chips och såg på barnprogram med mina samåbröder i några minuter ( :P ) sen satt ja mig vid datorn [EDIT] jag har varit på skolan ocksp, klev upp 6, åkte buss 7 och kom till skolan kvart i 8 typ Redigerat 15 Oktober 2010 av PPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Idag började jag 10:00 och slutade 13:00, hade idrottsdag. Sedan kom jag hem och sedan dess har jag suttit och spelat Abduction world attack på min wildfire sedan dess. Ska käka tacos strax, och sedan har jag fotbollsmatch 20-21 :P PapiJump är ju bättre! ;D Papiriver, är ännu bättre :P Matchen gick inge vidare, för mig gick det fan ganska bra men vi torskade iallafall med 1-2, ännu roligare när det är derby. Blir så jäkla besviken på de som inte ger gärnet. Ska nog sitta uppe halva natten och lira dator,har inget bättre för mig, minecraft någon? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 (redigerat) av dom 52minuter som gått idag, har jag lyssnat på bruce springsteen och smsat. Redigerat 15 Oktober 2010 av PissWasser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Köpt en MT5a Skit stolt över den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.