Rammus Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Orkar inte "Citera". Majvor: Haha :) CrazyCake: B) OnTopic: Bärs, ska sova strax! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Man skulle ju inte skriva "Spelat dator", så jag skriver vad jag gjort förutom det, klivit upp kl. 2 varit ute en liten stund, stekt hamburgare, drukit Pepsi och päronsaft samt ätit Cheez cruncherz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Man skulle ju inte skriva "Spelat dator", så jag skriver vad jag gjort förutom det, klivit upp kl. 2 varit ute en liten stund, stekt hamburgare, drukit Pepsi och päronsaft samt ätit Cheez cruncherzLåter som en bra dag.. Duschat, spelat, spelat.. Spelat.. Och spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Man skulle ju inte skriva "Spelat dator", så jag skriver vad jag gjort förutom det, klivit upp kl. 2 varit ute en liten stund, stekt hamburgare, drukit Pepsi och päronsaft samt ätit Cheez cruncherzLåter som en bra dag.. Duschat, spelat, spelat.. Spelat.. Och spelat. Undrar om han menade klockan två på natten eller dagen...? Har suttit inne precis hela dagen och INTE läst i boken jag ska ha läst ut tills i morgon. Alls. Jag har gjort allt UTOM just det. Till och med städat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Har varit och sett "The social network". Väldigt bra film! Sedan så har jag en stor NO läxa tills imorgon som det ska bli prov på, och det har jag såklart inte tränat på :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Tvättat, spelat dator och gjort en uppsats om supernovor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Spelat dat-...varit hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Ida... menar igår, har varit ÄNNU mer spännande! Var uppe till 6 dagen innan så var skit trött hela dagen, somnade på soffan 3 gånger så nu kan jag inte sov när det är skola i morron, jag har testat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Ida... menar igår, har varit ÄNNU mer spännande! Var uppe till 6 dagen innan så var skit trött hela dagen, somnade på soffan 3 gånger så nu kan jag inte sov när det är skola i morron, jag har testat! Inte okej, du. Skärpning >:c Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Är sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Är sjuk.^Har hört att vissa får Black Ops idag! Proat idag! Fick börja 9, sluta 2. Rätt chill! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Började kl 10 med matte, käkade lunch. Hade sedan uppsats i svenskan från 12.10- 15.10, vart klar 14.10 så jag åkte hem. Har lökat framför datorn sen jag kom hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.