ExorZ Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Va fan har alla skola för? Har jag missat nått? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Jätte kul ExorZ,jätte kul <_< OnT:Datan blev det efter skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Jätte kul ExorZ,jätte kul <_< OnT:Datan blev det efter skolan. Jag tyckte de var kul >:} ne börjar skolan 23de ;I Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Jätte kul ExorZ,jätte kul <_< OnT:Datan blev det efter skolan. Jag tyckte de var kul >:} ne börjar skolan 23de ;I samma här :) fast jag ska iväg med min klass dom två första dagarna, så igentligen så börjar jag den 25:e B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Jag börjar 24 B) Idag har jag badat typ 5 ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Sett på anime och läst manga :) Kollat på anime.se en del också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Ätit pizza och smörgåstårta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Försökt få graffet att funka hela dagen. Tydligen så måste man ändra något i bios. Får fortsätta imorgon :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Ätit pizza och smörgåstårta. vet du varför jag är avunsjuk på dig? ontopic: bara spelat hela dagen, kört lite Gran Turismo 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Grillade vid en grillplats som låg i en bäck, och trampade ner i en jävla lerpöl så jag fick lera i skon. Sen tänkte vi kolla på The Refreshments som var i byn, men vi lyssnade på soundchecket, bestämde oss för att det var dansband, och stack därifrån. Så en Dodge Viper vid konserten!! Vilket jävla ljud! Ah.. sen hängde vi på skolan, lirade basket, åkte epa-flak och annat skit. Sen blev alla trötta och stack hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Har tvingat mig själv genom ännu en gråaktig vardag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 tandläkare. tagit kort för id-kort. skulle fixa id-kort men handelsbanken suger . D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.