TJaalol Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 ^ Semester? :o Har varit i skolan och kommit undan utskällningar för inte gjorda läxor. Nyss satt jag dock bara och vek pissavancerad origami. Som vanligt. Ja som fan. :] Soooolat, dränkt brosan några gånger och typ chillat ._. solat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Skola, polare, OCH FLICKAN DROG NYSS! Time for COD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 5 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Spelat minecraft 24/7 dag och natt, skittrött när det var dags för skola.. Då menar jag verkligen SKIT trött. Kör det fortfarande 24/7 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 vakna, skola, skola, skola, åka hem, använda min ny dator idag för första gången :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Vaknat dödstrött,skola,hem,läxor,PES 11,mer PES11, ännu mer PES11,läxor,TV,framför datorn under reklamen,fuska.se,skrivit några trådar,skrivti i denna tråden,klickat på skicka ;) (Lite toa och mat mellan de sakerna åså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Åkt buss, åkt tåg, och flygt. Ajuste- taxi också. Btw- sprunigt och gått likväl Får man fråga var du har varit? Var i huvudstaden, onödigt jäktig stad må jag säga, må jag säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 (redigerat) Åkt buss, åkt tåg, och flygt. Ajuste- taxi också. Btw- sprunigt och gått likväl Får man fråga var du har varit? Var i huvudstaden, onödigt jäktig stad må jag säga, må jag säga! Äh, man vänjer sig vid stressen, bor hellre här än ute på landet. OnT:Idag så börjar jag 17:00 så det blir nog dator tills dess :D Redigerat 6 Oktober 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Har nyligen införskaffat 2 kattungar som jag sitter och myser med, har en i knät och en på huvudet<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Hade nyss matteprov, skitlätt var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Jag hadde so, sen matte. Jag kan ju förfan inte matte, såfort man ser sidan med text och tal dör man typ :( Man blir typ lika smart som när jag vaknade i morrse och trodde att jag inte somnat än + hadde laxben i halsen för jag käkade det i drömmen xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Har nyligen införskaffat 2 kattungar som jag sitter och myser med, har en i knät och en på huvudet<3 :3 Jag hadde so, sen matte. Jag kan ju förfan inte matte, såfort man ser sidan med text och tal dör man typ :( Man blir typ lika smart som när jag vaknade i morrse och trodde att jag inte somnat än + hadde laxben i halsen för jag käkade det i drömmen xDHaha :D OnTopiC: Väcks av 3 klockor, mammas klocka, min klocka och datorns alarm (Easy MP3 Alarm Clock). Stänger av alla och klär på mig / går ut till köket. Macka :D Skola <_< Hemma glo fuska.se och se anime :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Sitter på japanskalektionen och läser yaoi-fanfics. Yeah, srs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.