Northwest Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Varit ute och brappat hela dagen B) Allt i från sisjön till högen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Varit ute och brappat hela dagen B) Allt i från sisjön till högen. ;) Jag förstod inte ett ord av det där. Har suttit och spelat hela dagen. Och dammsugit och så. Och ätit tårta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Har chillat hela dagen idag, pallade iaffall ta mig till centrum och köpa nhl 11 så nu har jag något att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Varit ute och träffar en del vänner, sen blev det lite dricka :$. Kom precis hem, satan vad kallt det är ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Moppekurs hela dan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Varit ute och brappat hela dagen B) Allt i från sisjön till högen. ;) Jag förstod inte ett ord av det där. Har suttit och spelat hela dagen. Och dammsugit och så. Och ätit tårta. Brappa-Köra hoj.(Encylindrig 4-takt) Sisjön-Ett område i GBG. Högen-En grushög i hamnen. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Funderar på att kanske köpa någon billig mini-moto/pocket bike. Är det värt det? Ser ju jävligt kul ut att köra! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 tveka inte,köp dock en cross eller motard,fast det senare kanske inte finns som minmoto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 tveka inte,köp dock en cross eller motard,fast det senare kanske inte finns som minmoto. Har redan en fiddy, 125cc 4-takt... Jävligt kul att åka runt med! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 2-takt!! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 2-takt!! B) Ush nej, låter som jävla bin. Men visst, de går lite bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 18 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2010 (redigerat) Sitter o spelar MSN-spel med 2FJSK. :D ... och inte går det så bra för 2FJSK. :P Update: 2FJSK börjar komma i ledningen.. o.o Update 2: Men det slutade med att jag vann. Kvalitet-post. Redigerat 18 Oktober 2010 av a1exander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.