Rhino Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Varit ute med tjej polarN^. Och tiiep spelat.. fick sluta tidigare för att lärarN^ var sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Hade halvdag i skolan, men lyckades ändå glömma den förbannade laptopladdaren i klassrummet, så jag får bara hoppas och be att den är kvar där på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Varit ute med tjej polarN^. Och tiiep spelat.. fick sluta tidigare för att lärarN^ var sjuk. Sluta skriva N^ det är störande som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 (redigerat) Varit ute med tjej polarN^. Och tiiep spelat.. fick sluta tidigare för att lärarN^ var sjuk. Sluta skriva N^ det är störande som fan. Haha, jaha sry ;p onT; sp3l4t. BTW: Hör man låten på min profil? Redigerat 22 Oktober 2010 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Varit ute med tjej polarN^. Och tiiep spelat.. fick sluta tidigare för att lärarN^ var sjuk. Sluta skriva N^ det är störande som fan. Haha, jaha sry ;p onT; sp3l4t. BTW: Hör man låten på min profil? Japp. OnT:Hade läsmaraton i skolan, i läste nästan hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Igår gjorde jag och min kompis en film xD När vi gjorde " burnouten " xd så var det en spetsig sten vi burnade på som vi inte såg, så istället för att hela hjulet slirade så vart det som en smal rand som bara vart slitet och djupt blev det. Nästan så det blev hål i däcket på hans lillebrorsas fyrhjuling XD :lol: ;) Kommentera gärna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Varit ute med tjej polarN^. Och tiiep spelat.. fick sluta tidigare för att lärarN^ var sjuk. Sluta skriva N^ det är störande som fan. Haha, jaha sry ;p onT; sp3l4t. BTW: Hör man låten på min profil? Japp. OnT:Hade läsmaraton i skolan, i läste nästan hela tiden. Fett chill.. Igår gjorde jag och min kompis en film xDNär vi gjorde " burnouten " xd så var det en spetsig sten vi burnade på som vi inte såg, så istället för att hela hjulet slirade så vart det som en smal rand som bara vart slitet och djupt blev det. Nästan så det blev hål i däcket på hans lillebrorsas fyrhjuling XD :lol: ;) Kommentera gärna :) Tuffa killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Gått i skolan, fått betygen i matte och checkat posten efter mitt bokade Fallout NV... ...OCH det fanns där. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Varit ute med tjej polarN^. Och tiiep spelat.. fick sluta tidigare för att lärarN^ var sjuk. Grabb som nyss börjat använda "N^" och är fjortis? OnT: Spelat, och säker som ni inte ska få veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Spelat MW2 hela kvällen! :D .. w8, det kanske hör hemma i "Spelens-värld" tråden? :huh: Aja, har annars gått i skolan etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Varit ute med tjej polarN^. Och tiiep spelat.. fick sluta tidigare för att lärarN^ var sjuk. Grabb som nyss börjat använda "N^" och är fjortis? OnT: Spelat, och säker som ni inte ska få veta. Är verkligen inte fjortis. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Växlat in min spellapp, körde fyra matcher på svenska spel igår och alla gick in =) Saftiga 900kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.