GamesDean Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 ZnK, jag har gjort ett :D Spelat innebandy,gick åt helvete. har även köpt nya högtalare och ny mus och nytt tangentbord. Riktigt nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 ZnK, jag har gjort ett :D Spelat innebandy,gick åt helvete. har även köpt nya högtalare och ny mus och nytt tangentbord. Riktigt nöjd!Bjud in mig och dom andra innebandy-älskarna då! XxMENLOLxX: Haha, jadu. OnTopic: Vaknade precis, ledig! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yero Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Lyft vikter, dock bara 3,28kg i vardera hand :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Znk:Bara att joina innebandy gruppen jue, lägger till dig ändå! Började 8.15 idag,slutade 11.30,friluftsdag. Ska spela lite Half-life 2 deathmatch snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Håller på att dygna, får driva tiden med tråkigt plugg och Bad Company 2 tills cirka kl 22:00 ungefär då det är dags att sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Håller på att dygna, får driva tiden med tråkigt plugg och Bad Company 2 tills cirka kl 22:00 ungefär då det är dags att sova.Första gången? Den är oftast jobbig. Kom precis hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Skolan hela dagen, spela lite när jag kom hem. Bara en vecka kvar, sen lov. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Skrev precis klart en novell som skulle varit inlämnad för tre veckor sedan 8U WIN. Nu ska jag se på Paranormal Activity, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Håller på att dygna, får driva tiden med tråkigt plugg och Bad Company 2 tills cirka kl 22:00 ungefär då det är dags att sova.Första gången? Den är oftast jobbig. Kom precis hem. Nä, gjort det ganska ofta. Bara det konstiga att man vakna 01:30, skumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Håller på att dygna, får driva tiden med tråkigt plugg och Bad Company 2 tills cirka kl 22:00 ungefär då det är dags att sova. Första gången? Den är oftast jobbig. Kom precis hem. Nä, gjort det ganska ofta. Bara det konstiga att man vakna 01:30, skumt... Det är konstigt, haha. Precis så jag vaknade idag. OnT: Vaknade för 2h sen! :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Håller på att dygna, får driva tiden med tråkigt plugg och Bad Company 2 tills cirka kl 22:00 ungefär då det är dags att sova. Första gången? Den är oftast jobbig. Kom precis hem. Nä, gjort det ganska ofta. Bara det konstiga att man vakna 01:30, skumt... Det är konstigt, haha. Precis så jag vaknade idag. OnT: Vaknade för 2h sen! :E Ett tips är att gå och lägga dig tidigare, då går det nog asevärt mycket bättre... OnT: Idag har jag inte gjort mycket, bara sovit. Ska äta frukost nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yero Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Spelar cs ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.