NUKE Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 vaknat bland massa lådor, käkat frukost, dratt en sväng med bilen med en polare, rökt en cigg, packat ner mina saker. watch out trollhättan, here i come. We will watch the fuck up ! OnT: Åkte till praktiken vid 06.20, tapetserat hela dagen. Åkte in och hämtade ett paket med mina töjningar och var och tog hål i örat : > Du bor också i Trollhättan va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Sovit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 28 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Varit i skola och hållt på med syra i NO:n och drack Dr.Pepper på vägen hem :) Off-Topic: Snälla skriv inte saker som att du bara har sovit. Jag tror inte att någon här tycker det är intressant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 (redigerat) Halvdag i skolan igen, under vilken jag och tre kompisar gjorde klart nationella proven i Engelska A. Fan vad lätta de var. Nu ska jag se på Predators, tror jag. Redigerat 28 Oktober 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Har lov. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 vaknat bland massa lådor, käkat frukost, dratt en sväng med bilen med en polare, rökt en cigg, packat ner mina saker. watch out trollhättan, here i come. We will watch the fuck up ! OnT: Åkte till praktiken vid 06.20, tapetserat hela dagen. Åkte in och hämtade ett paket med mina töjningar och var och tog hål i örat : > Du bor också i Trollhättan va? Nae.. Går i skola där och spenderar endel tid i Trollhättan och runt om :P Har väl ca 4 mil till Thn ;) OnT: Samma visa idag, upp 06.20 och åka och tapetsera, idag med två andra gubbar. Ska snart dra iväg till gymmet och beffa lite :) Sen ikväll blir det bara chill ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Funderar på vad jag ska ta med mig mer till Marocko förutom ipod och bok? (syftar på underhållning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 28 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Har lov. :) Läs trådämnet, vad du har gjort och inte vad du har.. Iallafall jag ska ha lov nästa vecka, (Kanske lite off-topic här men...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Börjar nästan låta som member när han hade egna regler i sina trådar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Har lov. :) Läs trådämnet, vad du har gjort och inte vad du har.. Iallafall jag ska ha lov nästa vecka, (Kanske lite off-topic här men...) har gjort lov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Lirat lite Minecraft. Brorsan fyller 18 idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HiMyM8 Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Spelar Left 4 dead 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.