kattus Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Varit på Sveriges första spelmässa, "gamex". Känner mig lita lagom nördig, men man fick iaf se massor med nya spel, + så fick man en jävla massor med gratisgrejor. =D I want to hear more about those gratisgrejor ;| OnT: Vaknade vid typ 11 för att en polare knackade på fönstret och ville komma in. Spelade lite laggigt minecraft och sen skulle han iväg och vara barnvakt <_<. Plocka ur diskmaskinen och tröck i mig lite käk. Sen har man suttit och glott anime och får lite damp på att XP för att de buggar så extremo. För tillfället dunkar jag sönder lägenheten med techno :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 (redigerat) Införskaffade mig dessa Gratisgrejer under dagen: 5 Snickers, 57grammare 3 Tablettaskar: 1 Dragonball figur 1 Luigi docka Jävla massa klistermärken: En kortlek med alla karaktärer och deras fighting moves från tekken 6 2 läkerol tuggummi förpackningar. 1 Vattenflaska från telia Ett par vattenflaskor från GameStop Ett par nyckelknippor En bärkasse Beta keys till Bloodline champions 1oo kr rabatt på fallout new vegas på gamestop. Dagens Aftonbladet. Och en jävla massa godis. Redigerat 4 November 2010 av Trinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Niiccceee trinity. Idag har jag sovit, ätit lunch och suttit vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 övernatt hos tjejen, tänkte nästan inte vakna på morgonen. Annars tråkat när jag kommit hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Skola, RuneScape, tv, mat. Ska snart iväg till stan -_- :closedeyes: sen tänker jag vara inne på fuska.se så jävla länge, sen kanske lite RuneScape...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Vaknade 12. Spelade. Drog ut. Ska strax till flickan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Vaknade 12. Spelade. Drog ut. Ska strax till flickan. Vad i helvete. Vet du vad klockan är, pöjk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Har precis kommit hem från min träning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Ska på Gamex idag med min kompis är jävligt spänd, och nu när jag såg gratisgrejorna som Trinity fått kan jag inte vänta : D : D : D : D : D : D : D : D : D : D : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Varit på Sveriges första spelmässa, "gamex". Känner mig lita lagom nördig, men man fick iaf se massor med nya spel, + så fick man en jävla massor med gratisgrejor. =D Dit ska jag imorgon! ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Varit på Sveriges första spelmässa, "gamex". Känner mig lita lagom nördig, men man fick iaf se massor med nya spel, + så fick man en jävla massor med gratisgrejor. =D Dit ska jag imorgon! ;o Var är den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Kistamässan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.