Fruktnystan Skrivet 5 November 2010 Rapport Skrivet 5 November 2010 Har sovit, spelat Fallout, gjort en Bengt Bengtsson-karaktär i Baldur's Gate, och kollat posten. I postlådan låg: Blev glad. Citera
Rammus Skrivet 5 November 2010 Rapport Skrivet 5 November 2010 Vaknade 12. Spelade. Drog ut. Ska strax till flickan. Vad i helvete. Vet du vad klockan är, pöjk? Den var la runt 1? Kom precis hem från henne dock! ;D Citera
Fruktnystan Skrivet 5 November 2010 Rapport Skrivet 5 November 2010 Vaknade 12. Spelade. Drog ut. Ska strax till flickan. Vad i helvete. Vet du vad klockan är, pöjk? Den var la runt 1? Kom precis hem från henne dock! ;D Omvänd dygnsrytm eller vadå? :D Citera
Proccito Skrivet 5 November 2010 Rapport Skrivet 5 November 2010 Vaknade 12. Spelade. Drog ut. Ska strax till flickan. Vad i helvete. Vet du vad klockan är, pöjk? hennes föräldrar gillar honom inte ;) ontopic: Varit och simmat och kom sedan hem och satte mig vid gitarren och spelade på "When the children cry", can nu introt utantill B) Citera
Rammus Skrivet 5 November 2010 Rapport Skrivet 5 November 2010 Vaknade 12. Spelade. Drog ut. Ska strax till flickan. Vad i helvete. Vet du vad klockan är, pöjk? Den var la runt 1? Kom precis hem från henne dock! ;D Omvänd dygnsrytm eller vadå? :D Haha något liknade!:DMajvor: ? Citera
williamren Skrivet 5 November 2010 Rapport Skrivet 5 November 2010 Varit och handlat hela dagen, och nu så kommer min nya dator om ett par minuter. :D Citera
Proccito Skrivet 5 November 2010 Rapport Skrivet 5 November 2010 Vaknade 12. Spelade. Drog ut. Ska strax till flickan. Vad i helvete. Vet du vad klockan är, pöjk? Den var la runt 1? Kom precis hem från henne dock! ;D Omvänd dygnsrytm eller vadå? :D Haha något liknade!:DMajvor: ? du får smyga dit på natten så hennes föräldrar inte vet att du är där ;) nä jag skoja bara Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 5 November 2010 Rapport Skrivet 5 November 2010 Vaknade 12. Spelade. Drog ut. Ska strax till flickan. Vad i helvete. Vet du vad klockan är, pöjk? Den var la runt 1? Kom precis hem från henne dock! ;D Omvänd dygnsrytm eller vadå? :D Haha något liknade!:D Majvor: ? du får smyga dit på natten så hennes föräldrar inte vet att du är där ;) nä jag skoja bara Äsch, ZnK lever på natten och sover på dagen ba B) Citera
Hoonigan Skrivet 5 November 2010 Rapport Skrivet 5 November 2010 Vaknade 6, åt frukost, åkte buss till köping där jag körde upp till moppe kort:D Citera
ImCasualGamer Skrivet 6 November 2010 Rapport Skrivet 6 November 2010 Vaknade och allt var bäcksvart. Sömnen hade klibbat ihop ögonfransarna så jag inte kunde öppna ögonen. >_> Citera
22DwX2Rke6B5zm7I Skrivet 6 November 2010 Rapport Skrivet 6 November 2010 Varit i kistamässan, GAMEX. Såg alla nörda cs/BC2/MW2. Och black ops kön var för full så man orkade inte så där :) Och så var det 1 vs 1 på cs. Såg en 6 åring spela. Och så var det turnering på cs. Citera
Afrokines Skrivet 6 November 2010 Rapport Skrivet 6 November 2010 Var på GAMEX, provade bara på Guitar Hero: Warriors Of Rock och DJ Hero 2. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.