Fruktnystan Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Har sovit, spelat Fallout, gjort en Bengt Bengtsson-karaktär i Baldur's Gate, och kollat posten. I postlådan låg: Blev glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Vaknade 12. Spelade. Drog ut. Ska strax till flickan. Vad i helvete. Vet du vad klockan är, pöjk? Den var la runt 1? Kom precis hem från henne dock! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Vaknade 12. Spelade. Drog ut. Ska strax till flickan. Vad i helvete. Vet du vad klockan är, pöjk? Den var la runt 1? Kom precis hem från henne dock! ;D Omvänd dygnsrytm eller vadå? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Vaknade 12. Spelade. Drog ut. Ska strax till flickan. Vad i helvete. Vet du vad klockan är, pöjk? hennes föräldrar gillar honom inte ;) ontopic: Varit och simmat och kom sedan hem och satte mig vid gitarren och spelade på "When the children cry", can nu introt utantill B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Vaknade 12. Spelade. Drog ut. Ska strax till flickan. Vad i helvete. Vet du vad klockan är, pöjk? Den var la runt 1? Kom precis hem från henne dock! ;D Omvänd dygnsrytm eller vadå? :D Haha något liknade!:DMajvor: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Varit och handlat hela dagen, och nu så kommer min nya dator om ett par minuter. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Vaknade 12. Spelade. Drog ut. Ska strax till flickan. Vad i helvete. Vet du vad klockan är, pöjk? Den var la runt 1? Kom precis hem från henne dock! ;D Omvänd dygnsrytm eller vadå? :D Haha något liknade!:DMajvor: ? du får smyga dit på natten så hennes föräldrar inte vet att du är där ;) nä jag skoja bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Vaknade 12. Spelade. Drog ut. Ska strax till flickan. Vad i helvete. Vet du vad klockan är, pöjk? Den var la runt 1? Kom precis hem från henne dock! ;D Omvänd dygnsrytm eller vadå? :D Haha något liknade!:D Majvor: ? du får smyga dit på natten så hennes föräldrar inte vet att du är där ;) nä jag skoja bara Äsch, ZnK lever på natten och sover på dagen ba B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Vaknade 6, åt frukost, åkte buss till köping där jag körde upp till moppe kort:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Vaknade och allt var bäcksvart. Sömnen hade klibbat ihop ögonfransarna så jag inte kunde öppna ögonen. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Varit i kistamässan, GAMEX. Såg alla nörda cs/BC2/MW2. Och black ops kön var för full så man orkade inte så där :) Och så var det 1 vs 1 på cs. Såg en 6 åring spela. Och så var det turnering på cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Var på GAMEX, provade bara på Guitar Hero: Warriors Of Rock och DJ Hero 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.