Sinor8 Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Spela data och sovit... Pallade itne gå till skolan imorse XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Och så blev man sjuk igen, satans kyla. Då har man tid på sig att plugga iaf. fyi så kan du vara ute hur länge som helst när det är kallt det är inte kylan som gör att du bli sjuk, du blir dock metr åtkomlig för bakterier. Jaja expert -.- Sovit och sett på filmer idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 skriba, eww. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Har varit sjuk sen i lördags så idag har jag väl tittat på south park, spelat wow och sovit. Kommer nog att vara hemma imorgon också... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Har varit sjuk idag, så har slösurfat och spelat Black Ops. Studiedag imorgon, blir antagligen black ops då också. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Inte mycket än så länge. men senare blir det DH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Studiedag. Soft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 SPEELAT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 varit på skolan och styckat gris kött hela dagen. sitter och väntar taggat på fredag den 26/11 för då kommer äntligen SPLATTERHOUSE :o HELL YEAH!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Pluggat, styrketränat, skottat snö, lyssnat på musik och åkt tåg. Ska plugga mer nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Varit i skolan hade innebandyturnering idag. :) sen har kommit hem, suttit vid datan dragit på boxningsträning så nu sitter jag här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Dumma sl, när jag skulle till skolan så var bussen försenad så jag missade tåget och fick stå och vänta i kylan i en kvart. När man sedan skulle hem så var tåget försenat så man fick vänta i tio minuter så jag missade bussen och fick då vänta i ytterligare en kvart. :) När jag väl kom hem så spela jag data för att sedan dra iväg och köpa lite smågrejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.