admin Skrivet 15 September 2014 Rapport Dela Skrivet 15 September 2014 Kodat på sidan och fixat en bugg i en av ordlistorna. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 September 2014 Rapport Dela Skrivet 15 September 2014 Pluggat och tagit det lugnt. Ska ta en tur med cykeln nu och kanske klippa gräset senare, annars tar jag det imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 15 September 2014 Rapport Dela Skrivet 15 September 2014 byggt lego 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 16 September 2014 Rapport Dela Skrivet 16 September 2014 Varit i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 18 September 2014 Rapport Dela Skrivet 18 September 2014 inte ett dugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 September 2014 Rapport Dela Skrivet 20 September 2014 Jag började dagen med fika på stan med några kompisar fram till kl 2. Sen gick jag upp till skolan för att hämta mina solglasögon som jag hade glömt där igår. tog bussen hem och gick och la mig ca halv 4. Vaknade vid halv tolv och gick upp och åt frukost. Pillade med lite grejjer för pHaddergruppen och för Lingustic Team International Gjorde inte mycket fram till lunch åt lunch och kollade på doctor who Kollade lite youtubesubscriptions etc. Hade tråkigt och gick in på fuska och svarade på några trådar. Nu tänkte jag försöka plugga lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 September 2014 Rapport Dela Skrivet 20 September 2014 Jobbat och har fått Skyrim-abstinens, så jag har fixat Windows 7 teman och spelat Skyrim från klockan 4 och framåtTog även bilen in till Göteborgs Studentbokhandel, för att jag behöver hitta till Göteborgs Studentbokhandel för att jag har beställt en bok på Göteborgs Studentbokhandel, för jag behöver en bok på Göteborgs Studentbokhandel som dom bara hade på Göteborgs Studentbokhandel. Det visade sig att den var slut när jag var på Göteborgs Studentbokhandel när jag kollade i Tisdags, så jag beställde en som jag ska åka till Göteborgs Studentbokhandel på Måndag och hämta ut boken från Göteborgs Studentbokhandel, så därför behövde jag lära mig vägen till Göteborgs Studentbokhandel för att hämta ut boken från Göteborgs Studentbokhandel. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 20 September 2014 Rapport Dela Skrivet 20 September 2014 Vaknade vid 11 och åt mig 2 mackor med smör och skinka på till frukost. Efter att jag hade ätit en stadig frukost satte jag mig ner framför min datamaskin och kolla på världsmästerskapet i LoL och det kollade jag på fram till ungefär klockan 15. Efter det gick jag ut och tog mig en springtur i den oerhört fina naturen som vi har här i Sverige. Efter att jag kom in från min behagliga springtur satte jag mig och spelade lite Civilization V. Efter det åt jag tacos och sen fortsatte jag spela Civilization V och det tänker jag fortsätta med tills jag går och lägger mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 21 September 2014 Rapport Dela Skrivet 21 September 2014 INGET Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 September 2014 Rapport Dela Skrivet 21 September 2014 INGETJag är jävligt imponerad att det har gått 16 timmar och du inte har gjort något på hela dagen.Att inte sova eller vara vaken. Äta eller inte äta. Fan vad du är grym! :D Ontopic: Spelat och hjälpt föräldrarna med trädgården. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 September 2014 Rapport Dela Skrivet 22 September 2014 levat 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sgarr Skrivet 5 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2014 Suttit i en bil i fyra timmar... kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.