CHORDAZBA Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 (redigerat) De så att jag nu hamnat i al-qaida åldern, dvs där skägget växer som sawtahn.. Men problemet är; 1. Mustaschen och skägget sitter inte ihop, låter hur jävla dumt som helst, men det gör det inte, är det bara en sak att vänta på, eller kan jag göra något åt det? Det blir ungefär som denna bild: http://innthebasement.com/wp-content/uploads/captain-jack-sparrow.jpg 2. Nu har jag märkt att jag på högra kinden, högra delen av fejset, får mindre skägg och har ett litet hål där (inte håravfall, inget tyder på det) och jag undrade om det finns något att göra åt det.. liksom, det växer skitlite där (nästan inget alls) så jag har typ mashti-skägget, så kommer ett litet hål där och förstör allt.. Tack & hej. Redigerat 19 Augusti 2010 av CHORDAZBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Du kommer att få hår där med om något år eller så, det lovar jag dig. moppemusch? :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 19 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Du kommer att få hår där med om något år eller så, det lovar jag dig. moppemusch? :-) hihihihi jaooh :D ja, men då får jag vänta typ.. satt och kollade på HM katalogen och såg alla coolingar med helt perfekt skägg och blev lite avis.. liksom.. jag vill också ha fint skägg.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Köp en rakapparat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 19 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Köp en rakapparatRakar mig bättre med rakhyvel, samt så rakar jag mig ändå bara typ varje månad, och de när jag duschar (innan någon jävel misstolkar det hela, jag duschar dagligen, det är så att jag inte rakar mig på någon månad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Rakar du dig en gång per månad är det definitivt moppemusch, KILL IT WITH FIRE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Köp en rakapparatRakar mig bättre med rakhyvel, samt så rakar jag mig ändå bara typ varje månad, och de när jag duschar (innan någon jävel misstolkar det hela, jag duschar dagligen, det är så att jag inte rakar mig på någon månad) Du har ju inte ens fått riktigt skägg då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Raka bort skiten tills du har riktig skäggväxt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 19 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 (redigerat) Rakar du dig en gång per månad är det definitivt moppemusch, KILL IT WITH FIRE! Köp en rakapparat Rakar mig bättre med rakhyvel, samt så rakar jag mig ändå bara typ varje månad, och de när jag duschar (innan någon jävel misstolkar det hela, jag duschar dagligen, det är så att jag inte rakar mig på någon månad) Du har ju inte ens fått riktigt skägg då. Svarar på båda.Det är så att jag har en polare som också har likadant, men han har inte hålen o shit. Äsch, får väl leva med det.. Hatar att vara rakad.. ser ut som en mupp. http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs088.ash2/37721_134054919967321_100000884427440_154551_634395_n.jpg Där är jag helt nyrakad. Redigerat 19 Augusti 2010 av CHORDAZBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Raka dig så ofta så att du inte har någon form av skägg/mustasch. Det är det enda rätta innan man har fått en riktig skäggväxt. Lite halvdant med stora kala fläckar ser bara lame ut, precis som en fjunig mustasch. Dessutom så är skägg sällan särskilt snyggt på unga personer, det brukar bara se ut som de försöker verka vuxna och coola (men misslyckas). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 19 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Raka dig så ofta så att du inte har någon form av skägg/mustasch. Det är det enda rätta innan man har fått en riktig skäggväxt. Lite halvdant med stora kala fläckar ser bara lame ut, precis som en fjunig mustasch. Dessutom så är skägg sällan särskilt snyggt på unga personer, det brukar bara se ut som de försöker verka vuxna och coola (men misslyckas).Ska jag raka mig varje dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 (redigerat) Du skall raka dig så ofta som det behövs för att inte ha någon form av skägg/mustasch. Jag har inte en aning om hur fort ditt skägg växer. Edit: Eller ja, ingen synlig form av skägg/mustasch i alla fall. Lite minimalt stubb som inte syns spelar väl ingen roll. Redigerat 19 Augusti 2010 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.