max95 Skrivet 22 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 vi hade samma år en nice lärare. vi slapp en mattelektion för att inged hade lust att jobba ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 En gång så var jag sjuk, men nästa dag blev jag ganska kry igen men jag och mamma var jätteförsenade. Och då hostade jag lite grovt så mamma sa bara, äsch vi stannar hemma idag, det där lät inte bra och vi kommer ändå inte komma i tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 vi hade samma år en nice lärare. vi slapp en mattelektion för att inged hade lust att jobba ;) Jag hade det så med alla lärarna.. pallade ingen jobba fick vi läsa typ en sida i ämnesboken vi hade. Bara läsa. 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Fick dra hem för att jag "inte hade något att göra". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Hostade bara lite och sen stannade jag hemma B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Jag fick sticka hem för att jag hade mens, och alla killar tyckte det var orättvist :P LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Jag fick sticka hem för att jag hade mens, och alla killar tyckte det var orättvist :P LOLMest användbara ursäkten när man inte orkar ha idrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Jag fick sticka hem för att jag hade mens, och alla killar tyckte det var orättvist :P LOLMest användbara ursäkten när man inte orkar ha idrott. Haha, ja, jag använde den ofta i sjuan xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 isblock framför färjan, missade därför bussen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 en lärare var sur sen innan lektionen och skickade hem oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 (redigerat) En kompis hade dagen tidigare hällt ut väldigt mycket Smörsyra ( http://sv.wikipedia.org/wiki/Sm%C3%B6rsyra ) i både ventilationen och på golv. Skolan fick stängas i 3 dagar för sanering. Redigerat 29 Augusti 2010 av Lynott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 I sexan fick jag gå hem eftersom att jag på matten hade gjort klart alla kursböcker som fanns tillgängliga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.