Gäst juniorjesper Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Hej. När jag hade gjort alla uppdrag + nå uppdrag med att man ska ringa någon så stog det fortfarande bara typ 60% eller nått sånt. Och nu så råkade jag ersätta min sparning med Gta Stories from liberty city stories :/ Det är på Xbox 360. Någon som vet hur typ man kan få tillbaka sparningen eller är det för sent? Orkar ej göra alla uppdrag igen xd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Det är nog för sent. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Det är för sent, du får nog lov att börja om allting från början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 too late, men när du är klar med storyn så kommer du bara ha klarat runt 60-70% av spelet, du måste bli bra vän med alla dina vänner som det går att få extra saker av, hitta alla duvor, klara alla stunt jumps, slå rekord på qub3d och flera andra saker som ska göras klart för att få 100% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg