Nittionio Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 scatman john var fan ett geni, nuff saidSCAP DA BOP DA BOO DI BOO!!!!!! Nu är jag oxå ett geni!!!!!! Nej, du är en dum p12a. Ontopic: hatar muse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 (redigerat) scatman john var fan ett geni, nuff said SCAP DA BOP DA BOO DI BOO!!!!!! Nu är jag oxå ett geni!!!!!! Nej, du är en dum p12a. Ontopic: hatar muse. Hatar (många) 94:or OnTopic: Muse pwnar allt (speciellt dej för du e största pundarn)... Redigerat 1 September 2010 av DjLudde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Allt av Bieber,fyfaaan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Allt av Bieber,fyfaaan.Håller med! SKICKA BIEBER PÅ TURNE TILL NORDKOREA!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 ah, fast ne... ;pPpPpPpP Malvina Reynolds - Little boxes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Allting som har med Kent, Håkan Hellström, svensk hiphop och techno att göra :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Quick summary av mina grejjer då. Allt som berör Kent. allt som har emd Håkan Hellström att göra. Justin Bieber och dess "musik" Malvina Reynolds - Little boxes Miley Cyrus Tokio Hotels wb-emofjanteri Jonas Brothers (Incesto Brothers whatz) Megadeth Bullet for my valentine Bring me the horizon Flyleaf Six Feet Under Cannibal Corpse Amon Amarth Behemoth Deicide Dimmu Borgir Sort of. :yucky: :yucky: :yucky: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Quick summary av mina grejjer då. Allt som berör Kent. allt som har emd Håkan Hellström att göra. Justin Bieber och dess "musik" Malvina Reynolds - Little boxes Miley Cyrus Tokio Hotels wb-emofjanteri Jonas Brothers (Incesto Brothers whatz) Megadeth Bullet for my valentine Bring me the horizon Flyleaf Six Feet Under Cannibal Corpse Amon Amarth Behemoth Deicide Dimmu Borgir Sort of. :yucky: :yucky: :yucky: :cry: Nä nu jävlar ska jag ha en förklaring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Har jag rätt i att Megadeth är Death Metal? 'nuff said isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Har jag rätt i att Megadeth är Death Metal? 'nuff said isåfall. Lol, så jävla fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Okej, har aldrig lyssnat på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Allting som har med Kent, Håkan Hellström, svensk hiphop och techno att göra :angry:Säger du att max peezay är dålig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.