Whore Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Den och Danny's i schlagern, fyfan. Upprepning av samma ord 57 gånger :_.Jag tror hon själv tar det pretty-seriöst. Hon var med i intervjuer och gestikulerade om hur viktigt det är för tonåringar att känna sig trygga i sig själva osv :_ Ang den låten du länkade så var den brutalt dålig, och jag känner nästan mer här att det saknas någon typ av seriös tanke bakom låten, då det är medelstadienivå på hur dom sjunger och utövar de groteska "dansstegen".Nej, sången är gjord i syfte att uppmärksamma de hemlösa barnen i USA, vilket också var anledningen till att de utförde ett så korkat PR-trick som att stoppa trafiken på en av landets mest trafikerade vägar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Hej! Nu kommer jag och är nyficken på vilken är just din sämsta låt! Länka sämsta låten du någonsin har hört! Här är den sämsta jag har hört! Jag håller med!Man får ju typ en knockout i hjärnan när man hör den! X_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Nej, sången är gjord i syfte att uppmärksamma de hemlösa barnen i USA, vilket också var anledningen till att de utförde ett så korkat PR-trick som att stoppa trafiken på en av landets mest trafikerade vägar.Har hört att hon tjänat ihop 1 million $ bara på YouTube videon, stämmer det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Har hört att hon tjänat ihop 1 million $ bara på YouTube videon, stämmer det ?Ingen aning, jag snackade om videon jag länkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Ingen aning, jag snackade om videon jag länkade.Jaha, jag spånade bara vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2011 (redigerat) eller pretentiöst. Arrgh. Pretentiös musik är det värsta jag vet. Mycket värre än Lady Gaga, Justin Bieber eller någon annan liknande musiker någonsin kan vara. :cry: Värst är det nästan när det finns potential, men artisterna är så pretentiösa så man bara vill spy på dom. Typ The Knife. Redigerat 7 Juli 2011 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 7 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2011 (redigerat) Ja, Nordpolen är ju i en klass för sig. Jag tror att jag postar intervjun här så alla kan se vilket pretentiöst mongo han är. Jag menar, ifall det skulle vara så att någon tycker att hans låtar är djupa och behöver lite omskolning. Och Heartbeats med The Knife är en grym låt tycker jag. :P Men jag har inte hört någonting annat med dem. Redigerat 7 Juli 2011 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2011 Alltså, deras musik är helt ok. Men i övrigt vill man bara spy lite. "Uuh vi vill inte spela live och ingen får fota oss :( :( " Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 7 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2011 Det finns så många bra och så många dåliga låtar att jag för min egen del aldrig lyckas hitta ett superlativ för någondera under hela min livstid, men för sommaren 2011 får man banne mig ändå säga "Fest hos Mange". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 7 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2011 Eric Saade - Popular :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 7 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2011 Sämst... eller kanske bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Fest hos Mange 90% av Lil'Wayne's låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.