RUUMPA Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Amon Amarth är ett svenskt death metal-band som bildades 1992 i Tumba. Bandets debutalbum, Sorrow Throughout the Nine Worlds gavs ut 1996. Bandets låtar handlar ofta om vikingar och den nordiska mytologin, men bandet klassificerar sig inte som ett viking metal-band Någon mer som älskar detta bandet? Deras musik är så jävla nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Egentligen bildades bandet 1988 under namnet Scum, men bytte 1992 namn till Amon Amarth. Deras musik är helt ok, men brukar tröttna efter ett par låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 22 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Egentligen bildades bandet 1988 under namnet Scum, men bytte 1992 namn till Amon Amarth. Deras musik är helt ok, men brukar tröttna efter ett par låtar. Skyll på Wikipedia. >: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Egentligen bildades bandet 1988 under namnet Scum, men bytte 1992 namn till Amon Amarth. Deras musik är helt ok, men brukar tröttna efter ett par låtar. +1. Men texterna är en aning underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Detta gör mig ledsen, för den instrumentella delen tycker jag är helt underbar, men sen kommer något hest skit, det är inte sång, det är att förstöra stämbanden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Detta gör mig ledsen, för den instrumentella delen tycker jag är helt underbar, men sen kommer något hest skit, det är inte sång, det är att förstöra stämbandenMan använder inte stämbanden för att growla, om man gör det är man dum i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Gillade början innan sångaren började growla.. Viking metal eller vad man ska kalla det är inte riktigt min stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Helt ok band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 (redigerat) Hörde dem live för ett par månader sedan :) Riktigt najs är dom. Redigerat 23 Augusti 2010 av Snuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Ne jag avskyr sådant här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Oj, tänk att jag föddes i Tumba och detta visste jag inte om! Jag har hört dem förut och de är helt okej. Gillar inte denna typ av musik förfärligt mycket men går att lyssna på antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.