Svampen2 Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Jag tror inte att moderatorerna hittat nått i ankgruppen eller KG. Jag har iaf inte sett nått om hackningsak i forumen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Eller så kanske någon hackade WASDs konto och hackade fuska därifrån. :o (tycker det låter ungefär som vad du säger) Eller om det är en av hans IRL polare som har kommit hem till honom :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Eller så kanske någon hackade WASDs konto och hackade fuska därifrån. :o (tycker det låter ungefär som vad du säger) Eller om det är en av hans IRL polare som har kommit hem till honom :rolleyes: Eller så hackade någon hans account innanEller så gjorde personen som hackade sidan så att wasd kunde komma in där han kom in Eller så var det Chuck Norris som sa åt fuska att ge honom wasd's konto (ingen nekar Chuck Norris) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Jag hoppas verkligen att det inte var WASD.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Jag läste på någon sida igår (minns inte vilken) att en användare som kallade sig "WASD", stor chans att det är samma som från fuska, erkände att h*n gjort dataintrång och saboterat för den "Menox"s(som nämndes i första inlägget) hemsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 (redigerat) Tror faktiskt att det var caspians tråd på det där admin forumet som fick Admin att misstänka WASD. Men han har faktiskt inte gjort intrång på Crusadesage sidan, utan bara använt buggar för tex i det textbaserade få bättre stats,vapen och mer pengar. Och det senaste han gjorde (vad jag vet) på crusade sage var att göra en bot som ändrade lite i URL:en för att sätta betyg på spel som inte finns på crusadesage. Man kunde lika gärna ha gjort det manuellt utan bot, men det skulle antagligen tagit mycket längre tid. Knappast data intrång, det han gjorde var att utnytja buggar som fanns där pga dålig programmering. Caspians tråd på WN om WASDs "sabotage" på crusadesage. http://www.wn.se/showthread.php?t=1042713 Redigerat 24 Augusti 2010 av Trinity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Menox känns rätt patetisk på WN forumet enligt mig. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Han har inga cojones! Skulle inte tvivla på att han inte är så gammal heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 roflwtfbbqlmao @ ConnyWesth genom hela den tråden. HAHAHA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 say waht? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Varför är dave fortfarande "bannad"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Vill ni diskutera WN-tråden så gör det i den tråden och inte här. Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg