Gäst juniorjesper Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 (redigerat) Hej. Går det att köpa Xbox live och få den direkt i webbläsaren eller i sms? För jag har köpt ifrån tradera nu, men det tar tid :/ Går det att smsa och få koden direkt i sms? Hittade:mmoga är det säkert? Redigerat 24 Augusti 2010 av juniorjesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Hej. Går det att köpa Xbox live och få den direkt i webbläsaren eller i sms? För jag har köpt ifrån tradera nu, men det tar tid :/ Går det att smsa och få koden direkt i sms? Hittade:mmoga är det säkert? http://www.squidoo.com/mmoga-review Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Varför inte bara köpa över xbox live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Varför inte bara köpa över xbox live?1. Mammas kort går ej att köpa på nätet med.2. Hon tycker hellre vi ska köpa typ med faktura eller nått eller att man gör som på tradera typ. Men vi har testat en gång 3. Automatisk varje månad? 4. Och DYRT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Varför inte bara köpa över xbox live?1. Mammas kort går ej att köpa på nätet med.2. Hon tycker hellre vi ska köpa typ med faktura eller nått eller att man gör som på tradera typ. Men vi har testat en gång 3. Automatisk varje månad? 4. Och DYRT 1. Samma sak var det med mina föräldrars kort, men de fixade det på 5 min via Swedbanks hemsida.2. På tradera är det inte faktura, men om ni tycker att det är ett bra ställe, varför inte köpa där? 3. Nej, du kan välja 1, 3, eller 12 månader när du ska köpa. 4. Ja, det kan jag hålla med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Varför inte bara köpa över xbox live?1. Mammas kort går ej att köpa på nätet med.2. Hon tycker hellre vi ska köpa typ med faktura eller nått eller att man gör som på tradera typ. Men vi har testat en gång 3. Automatisk varje månad? 4. Och DYRT 1. Som ReMemberMe sa det går att fixa väldigt lätt.2. Varför köper du då inte ifrån tex webhallen, spelbutiken där kan du få faktura. 3. Bara att ringa supporten och säga att dom tar bort det. 4. Visst är det lite dyrt. http://www.megastore.se/template/next%2CPr...?itemid=1390700 Xbox Live 3månader 179:- http://www.megastore.se/template/next%2CPr...?itemid=1390698 Xbox Live 12månader 449:- Det går att beställa med faktura ifrån Megastore har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 det är ju billigare att köpa direkt via 360t, men jag tycker det är säkrare att köpa i butik eller onlinebutiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 det är ju billigare att köpa direkt via 360t, men jag tycker det är säkrare att köpa i butik eller onlinebutikerDet är dyrare via 360t. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 450kr är inte dyrt för 12 månader? Vissa sidor tar bara 450 kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.