irak_king Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Som rubriken, har kanske inte världens bästa dator men, Intel Celeron 3.0GHz ATI READON (eller nåt) grafik på 256mb 1GB ram Och sen 24mbits internet, klarar jag cs utan att lagga? Tacksam för seriösa svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Jo, det kommer den. Systemkrav för 1.6: * 500 mhz processor (800 mhz rekommenderat) * 96 mb RAM (128 mb rekommenderat) * 16 mb grafikkort (32 mb+ rekommenderat) * Widows 2000, Xp, Vista, Widows 7 * Internet. Taget från Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Beror på grafikkortet. Och utan serienummer kan ingen veta "ati radeon kort med 256mb" säger en lika mycket som "en bil med 4 hjul" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Beror på grafikkortet. Och utan serienummer kan ingen veta "ati radeon kort med 256mb" säger en lika mycket som "en bil med 4 hjul" Men eftersom CS 1,6 inte kräver större prestanda än min mobil har så kommer det garanterat flyta på den där burken. Så länge han har ett ATI Radeon kort så lär det klara CS 1,6. Är väl endast ett Intel integrerat grafikkort som skulle kunna få problem med CS 1,6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Vem vet, kör han på i 1920*1080 med allt på max, AA på 8 kan den säkert bli lite skakig. Celeron... *hurr...* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
irak_king Skrivet 27 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Tack för svaret KalphiteQ, Får jag bara undra, den klarar inte Css va? Om inte vad måste förbättras? för så hög krav äre väll inte på source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Beror på grafikkortet. Och utan serienummer kan ingen veta "ati radeon kort med 256mb" säger en lika mycket som "en bil med 4 hjul" Men eftersom CS 1,6 inte kräver större prestanda än min mobil har så kommer det garanterat flyta på den där burken. Så länge han har ett ATI Radeon kort så lär det klara CS 1,6. Är väl endast ett Intel integrerat grafikkort som skulle kunna få problem med CS 1,6. Tror dock han kommer fps lagga i smokes osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
irak_king Skrivet 27 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Beror på grafikkortet. Och utan serienummer kan ingen veta "ati radeon kort med 256mb" säger en lika mycket som "en bil med 4 hjul" Kan tyvärr inte serienumret, men hitta en bild på den på nätet http://media.photobucket.com/image/ati%20r...ttachment-2.jpg, Och jag trooor att serienumret är D33053. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Beror på grafikkortet. Och utan serienummer kan ingen veta "ati radeon kort med 256mb" säger en lika mycket som "en bil med 4 hjul" Men eftersom CS 1,6 inte kräver större prestanda än min mobil har så kommer det garanterat flyta på den där burken. Så länge han har ett ATI Radeon kort så lär det klara CS 1,6. Är väl endast ett Intel integrerat grafikkort som skulle kunna få problem med CS 1,6. Tror dock han kommer fps lagga i smokes osv Kan hända. Men det beror ju också på vad för inställningar han kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Som rubriken, har kanske inte världens bästa dator men, Intel Celeron 3.0GHz ATI READON (eller nåt) grafik på 256mb 1GB ram Och sen 24mbits internet, klarar jag cs utan att lagga? Tacksam för seriösa svar. ofc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.