Hayna Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Nu tror jag att jag har tagit bort en fil som man inte ska. Min M4A1 är på vänster sida men inte mina andra vapen. Hur ändrar man på det?. Mvh Hayna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Gå till options och byt till höger sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 (redigerat) tryck på "h" in-game(när du är på en server) Sen. HELP > Use RIGHT HAND... Detta kommer hända att du får göra om detta när du tabbar ner cs och öppnar igen. Det är nått bugg som valve njaa steam (hL1) måste fixa :) Redigerat 1 September 2010 av Dreamhacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 (redigerat) tryck på "h" in-game(när du är på en server) Sen. HELP > Use RIGHT HAND... Detta kommer hända att du får göra om detta när du tabbar ner cs och öppnar igen. Det är nått bugg som valve njaa steam (hL1) måste fixa :) Han använder CS:Source inte 1.6.. Tror jag. Redigerat 1 September 2010 av PouyaShirin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Gå in i consolen och skriv "cl_righthand 0" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Alla ni failar.. han sa BARA M4A1:an... inte alla vapen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 (redigerat) Counter-strike:Source --> cstrike <-- | Aa men iaf. ta bort HELA Models mappen. Så är allt löst :) Redigerat 12 September 2010 av Dreamhacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg