Kevve Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 (redigerat) Jo. Jag spelar World of Warcraft. Min fps är inget fel på, den ligger på 20 i dalaran. Men grejen är att medans jag har 20fps så får jag inte fps drops, jag vet inte vad man ska kalla det. Men bilden stannar upp i över en sekund innan det fortsätter. I 10 man raids upplever jag inte det här men i 25 mans gör jag det. Jag undrar bara vart problemet är. Är det processorn eller något annat? Redigerat 29 Augusti 2010 av Critical Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Frys lagg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 29 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Frys lagg?Ah, där var ordet jag sökte efter. Kom inte på vad man kunde kalla det så jag skrev hack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 (redigerat) Formatera om datorn ;) Redigerat 30 Augusti 2010 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Formatera om datorn ... Väldigt nyttigt svar. forums.wow-europe - technical issues Rekommenderar att du postar här, mycket bra hjälp, du kanske till och med har tur och får en blue post till och med. Finns säkert en del personer som har liknande problem. Mina rekommendationer är att du testar att köra spelet med olika grafikinställningar och kanske rensar datorn på lite skit med CCleaner till exempel. Testat att köra spelet när ingenting annat är igång. Nästan alla som inte har superdatorer laggar lite i dalaran, det är normalt. Fryslagg kan mena annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.