Hoppa till innehåll

Problem Med Fryslagg

Kevve

Rekommendera inlägg

Jo. Jag spelar World of Warcraft. Min fps är inget fel på, den ligger på 20 i dalaran. Men grejen är att medans jag har 20fps så får jag inte fps drops, jag vet inte vad man ska kalla det. Men bilden stannar upp i över en sekund innan det fortsätter.

I 10 man raids upplever jag inte det här men i 25 mans gör jag det. Jag undrar bara vart problemet är. Är det processorn eller något annat?

Redigerat av Critical
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Formatera om datorn 

... Väldigt nyttigt svar.

forums.wow-europe - technical issues

Rekommenderar att du postar här, mycket bra hjälp, du kanske till och med har tur och får en blue post till och med. Finns säkert en del personer som har liknande problem.

Mina rekommendationer är att du testar att köra spelet med olika grafikinställningar och kanske rensar datorn på lite skit med CCleaner till exempel. Testat att köra spelet när ingenting annat är igång. Nästan alla som inte har superdatorer laggar lite i dalaran, det är normalt. Fryslagg kan mena annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...