Nacke3000 Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Tja! Jag har det jätte jobbigt! Jag är skitkär i en tjej men hon är inte kär i mig. Vi snackar fortfarande via sms och facebook mycket! Men så fort jag inte chattar med henne gör det så ont i mig. Jag längtar så efter henne! Det gör så ont! Jag vill komma i hennes närhet hela tiden! Men även när vi ses kan jag inte vara för nära henne för vi är bara kompisar XD Men hur kan jag bli av med denna kärleks smärtan?` :( Det gör så ont! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Tja! Jag har det jätte jobbigt! Jag är skitkär i en tjej men hon är inte kär i mig. Vi snackar fortfarande via sms och facebook mycket! Men så fort jag inte chattar med henne gör det så ont i mig. Jag längtar så efter henne! Det gör så ont! Jag vill komma i hennes närhet hela tiden! Men även när vi ses kan jag inte vara för nära henne för vi är bara kompisar XD Men hur kan jag bli av med denna kärleks smärtan?` :( Det gör så ont! Om du lider, är himlen alltid din vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Ta ett plåster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 (redigerat) Hm, svårt att ge svar. Var exakt gör det ont? Men lite seriöst också, det är väl bara att du berättar för henne om dina känslor eller något sånt typ.. Redigerat 29 Augusti 2010 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 29 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Kanske... Får se hur det löser sig. Men gör ont i hjärtat typ. Jag har hört att kärleken kan vara hård. Men jag får hoppas det löser sig på något sätt. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Tiden läker alla sår, som man brukar säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Det gör bara mer ont ju längre tid det tar innan du berättar för henne. Du lever bara en gång, satsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Hur vet du att hon inte har några känslor för dig? Vet hon vad du känner för henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Säg bara att hon är skitsnygg och att du gillar henne. Det uppskattar hon nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Det enda som kan hända är ett nej och du blir ledsen i några dagar och stöter på någon ny som väcker vildkatten inom dig. Du kan ven få ett ja och ha en liten tonårsflirt i ett halvår eller så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 30 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Jag har sagt och berättat om att jag gillar henne. Men hon sa. Oj! Ja det visste jag inte. Jag vet inte vad jag ska säga. Men det gör inget vi kan ju vara kompisar! Det är modigt att du vågade fråga. Sedan fick man en tröst kram. Jag saknar henne. Det är problemet. Får la låta tiden ta bort smärtan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Tänk att du har nåt att längta efter. T.ex "Imorgon ska jag träffa henne". Vissa tycker det är roligare att längta än att göra det direkt. Nä, men jag tycker du ska försöka hitta nåt och roa dig med, så du inte tänker på henne jämt. Eller avslöja din känslor för henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.