Gäst Dreamhacker Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 (redigerat) Tjena tjena.Någon som kan göra en Nice Black-Blue editon till mig? :) EN PHP LAYOUT. (Counter-strike 1.6) Vinnaren får 100000 Fm. Jag har inte dom nu. Men jag skickar via sms dirr till Säljaren när han har gett mig lyouten... Det ska finnas. Hem , Nyheter , Servrar , Forum , AMXBans , Regler , Guider , Amxmodx , Om oss och, Kontakta oss Sen ska den vara baserad på en databas skälvklart till forumet och sånt... Sen ska man kunna lägga in Nyheter och sånt... Redigerat 30 Augusti 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Tips: Bra folk brukar inte göra saker gratis. Finns inte särskilt många 'skillade programmerare' här på fuska.se. Ola 32 år lär inte uppskatta sin betalning i låtsaspengar på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Så du ska få en hemsida med allt detdär för 100.000 fm, alltså 3000 kr? Tror jag inte, ta 100.000 riktiga svenska kronor så kommer du nog närmare att någon vill göra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Vänta... var det inte du som var så skillad? ;) -------- "En PHP LAYOUT". Okok, jag kan göra en layout i PHP som skriver echo ' html, css, js code goes here'; Om du vill, förstår inte varför men men. Okej, jag har lite högre IQ så jag gissar att du menar att någon ska designa en layout, koda den, göra/installera ett CMS och göra ett forum. Betala lite mer då, gärna riktiga pengar. 3000kr kan absolut räcka, om det är i KR å inte i FM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Varför skulle man vilja ha FM när man kan få pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Som du säger så tar nog ingen emot en massa "fejk" pengar för att skriva en hemsida från grunden testa med 5000:- så kanske någon blir lite intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Vänta... var det inte du som var så skillad? ;) -------- "En PHP LAYOUT". Okok, jag kan göra en layout i PHP som skriver echo ' html, css, js code goes here'; Om du vill, förstår inte varför men men. Okej, jag har lite högre IQ så jag gissar att du menar att någon ska designa en layout, koda den, göra/installera ett CMS och göra ett forum. Betala lite mer då, gärna riktiga pengar. 3000kr kan absolut räcka, om det är i KR å inte i FM. Ok jag ger KR, (paypal) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Blev mer intressant nu. -- Kan du förklara lite tydligare vad du vill ha? Vad vill du kunna göra? - Dock litar jag inte så mycket på dig, dels att du skulle betala, dels att du kanske efter 1 vecka säger "Jag ångrar mig". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Blev mer intressant nu. -- Kan du förklara lite tydligare vad du vill ha? Vad vill du kunna göra? - Dock litar jag inte så mycket på dig, dels att du skulle betala, dels att du kanske efter 1 vecka säger "Jag ångrar mig". Går inte ens att lita på folk IRL, så lägg ner det. ONT: Kör på free-templates som du redan gör, funkar fint fint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Blev mer intressant nu. -- Kan du förklara lite tydligare vad du vill ha? Vad vill du kunna göra? - Dock litar jag inte så mycket på dig, dels att du skulle betala, dels att du kanske efter 1 vecka säger "Jag ångrar mig". Går inte ens att lita på folk IRL, så lägg ner det. ONT: Kör på free-templates som du redan gör, funkar fint fint? Undrar samma sak, bland annat drf jag litar mindre på DH.- Btw fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Om han säger att han ska betala så lär han göra det, gör han inte det så kan vi outa honom och anmäla han till polisen så kommer pengarna i fickan på ett eller annat sätt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 jag ska betala, bara ni gör en sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.