LOLOL Skrivet 2 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Du vill inte slåss, du vill inte snacka med någon, du vågar inte säga till dem, vill du att vi ska komma och slå ner dem åt dig eller? :huh: Skaffa ett par nitarmband och slå dem på armen varje gång de tallar på dig då. Du kommer bli en underbar förälder. Vad går du i för tattarklass, springer alla fram och tafsar? Sätt en björnfälla under tröjan så kommer de nog inte tafsa så mycket mer. Eller så kan du prata med föräldrar/klassföreståndare. Ja, men det verkar lösa sig nu. Andra killar har sett nu att jag blir tafsad, så nu skyddar dom mig mot äckliga killar som kladdar på en. Jag är tacksam för att dom andra killarna uppmärksammade situationen. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenu Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Om problemet fortsätter säg till nån schyst vuxen som du litar på :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Gött att det löser sig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Du utsätts för sexuella trakasserier. Du vet vad du har rätt till, mer än att dela ut pungsparkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 har du testat att slå dom på kkäften och skrika sluta era bög jävlar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 (redigerat) Pung-spark. Får dom inte ont så är det fel kön. ;| Redigerat 6 September 2010 av ZnK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 har du testat att slå dom på kkäften och skrika sluta era bög jävlar?Remington vet hur man hanterar killar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 6 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 Som sagt så börjar det lösa sig. Killarna som tafsade på mig gick i min brorsas klass, och han har sagt till dom att inte röra mig. Han hade sett mig blivit tafsad häromdan. Så nu har det börja lösa sig, så nu behöver inte jag fler svar. Men om ni har en fråga så fråga på bara! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 har du testat att slå dom på kkäften och skrika sluta era bög jävlar?Hade nästan glömt att LOLOL var kille. Tack för att du påminde mig :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 Problemet är löst, låser för att det inte ska spåra ur mer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg